![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's Vrije Training World Series
Mijn vader is in de voormiddag naar het circuit gegaan en heeft wat foto's getrokken.
Ikzelf moest spijtig genoeg naar school ![]() De foto's heb ik online gezet op: http://users.pandora.be/pvrancken/De...er/zolder.html De full-size foto's zijn wel redelijk groot (200 - 400 kb) maar ik wou de foto's zo snel mogelijk online hebben. Als er mensen met een 56k modempje zijn, zeg het dan even en dan zal ik er in de toekomst rekening mee houden. Ook staan er 2 geluidsfragmenten op, deze zijn opgenomen terwijl mijn vader boven de pitboxen stond dus het geluid is een beetje vervormd. |
|
||||
|
||||
Die crash van die Nissan ziet er heftig uit............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Schoon fotokes.
![]() Last edited by redje; 25-04-2003 at 16:51. |
|
||||
|
||||
Knappe foto's!!! Ik kan amper wachten tot zondag
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ZATERDAG ![]()
|
||||
|
||||
Nee Race, ik kom enkel zondag, er zijn ook nog mensen die moeten werken
![]() |
|
||||
|
||||
Schoon fotokes.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Nice pictures!!!
|
|
||||
|
||||
Vers van de PC, en onbewerkt. Puur natuur dus
![]() http://users.pandora.be/fordje/Upload/ Ga er maar even voor zitten. Uit noodzaak heb ik alles wel op klein formaat gezet. Kwestie van geen vrachtwagen met discettes mee rond te moeten zeulen... |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Patrick! Ik zal eens kijken of ik die van mij ook kan posten, ik kon jammer genoeg niet zo dichtbij.
|
|
||||
|
||||
voor de mensen die nog wa fotos willen
www.belgiracing.tk Ook foto's van de Yaris en Clio's. De crash van 3 yarissen staat er vrij goe op van eerste slip tot de knal ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|