![]() |
|
|
||||
|
||||
Welke Paddockers bezitten een moto?
En wie zou er eventueel interesse hebben in een Paddock-moto-meeting? We zouden dan bv ergens samenkomen, onze machines wederzijds bewonderen, en dan een toerrit doen, beëindigd met een gezamelijke maaltijd of zo...
Post hier eens wat losse ideeën? |
|
||||
|
||||
ik heb ne moto, en ben steeds bereid deel te nemen aan een toerrit.
|
|
||||
|
||||
Ikke heb er ene, mùadas ne full cross, dus k kom der zo min mogelijk mee op straat
|
||||
|
||||
Had ne full cross, helaas niet meer genoeg tijd
![]() Maar in juli ga ik voor men motorrijbewijs, dus dan kan ik ook meekomen als er iets geregeld is ![]() Een heel mooie rit is natuurlijk de 1000km van Vlaanderen, maar das wel afzien opt einde ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hmm de mijne kan je niet echt als een volwaardige moto aanzien; ne scooter met 100cc...
|
||||
|
||||
Ik heb ook een motor, maar dan eentje waar ik zelf moet trappen om vooruit te rijden
![]() Met een aantal kaarten in mijn achterwiel, vastgemaakt met wasknijpers ![]() Zaaalig geluid ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik dus ook
![]() Toerritten heb ik thuis ook wel een heel aantal : uit Motoren & toerisme of uit boeken over toerritten. Ik overweeg wel me een roadbook roller te kopen, want altijd op de kaart op m'n tanktas turen, daar voel ik mij niet zo gemakkelijk mee.
![]() Last edited by Mario; 15-05-2003 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|