![]() |
|
|
|||
|
|||
Ginetta G27
heeft er iemand meer info over het wedstrijdverloop van de Ginetta G27, bestuurd door Benny Smets en Walter Cleynhens?
Joost |
|
|||
|
|||
Is na ongeveer 1 uur uitgevallen boven op de berg. Walter zij dat enkel 4de nog werkte, voor de rest niks meer.
Hadden ook wa problemen met het geluid, maar wie nie hé. |
|
||||
|
||||
Is dat dezelfde bak als de 24H van zolder?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hoi Joost,
De Ginetta is na een uurke ongeveer op post 11, dat is de linkse bocht na de berg, uitgevallen. Volgens de piloot was het de gaskabel, maar meer weet ik ook niet, ik stond toevallig op dat moment daar als marshall. Greetz the little one |
|
|||
|
|||
Tx
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand foto's van de wagen?
|
|
|||
|
|||
Foto's niet neen, maar wel spectuculaire crash tijdens 24H. Is wel de auto die het meest in beeld geweest is denk ik
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hier 2 fotokes van de Ginetta, versie 24 Uren van Zolder (ik weet niet of het dezlefde is die in de TC rijdt) :
Mvg, Vincent
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
die foto's van de 24 uren had ik al, was gewoon benieuwd naar de wagen, voor mégane: we werken vast samen met een fotograaf voor de Belcar en de TC verschijnt niet op dsc.com, so don't worry
|
|
|||
|
|||
Heb geen foto maar kan u zeggen dat de auto helemaal in het wit was. Misschien hier en daar een stickertje.
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|