![]() |
|
|
|||
|
|||
Le Mans op TV
Ik stel voor om een speciale thread te wijden aan zij die niet naar Le Mans gaan en hoe ze de race toch kunnen volgen. Op welke TV-zenders kunnen wij dit doen en om hoe laat? Of komen we ergens samen?
Tx, Joost |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal da op eurosport zo zijn, en da kan ik nie ontvangen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
VRT?
![]()
|
||||
|
||||
Ik kan Eurosport anders wel ontvangen!
Is maar één probleemke: ik ben dat weekend niet thuis. Zit dan ergens halverwege Frankrijk... ![]() |
|
||||
|
||||
France 2 en France 3.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier in Grimbergen hebben we zowel eurosport, F2 en F3.
evenals een telenetverbinding voor eventuele streams te bekijken, nu nog ne projector ... |
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Oneliner
[B]VRT? ![]() Woehahahahahahahahahahaha! ![]() |
|
|||
|
|||
VTM misschien???? ook woehaha
|
|
|||
|
|||
Enfin,
hierbij het volgende. Ik heb TF1 (vrij uniek in Vl.) en de andere Franse zenders. De inkom bij mij is maar 25 euro, een pak goedkoper dan in Le Mans zelf. Verder is er drank te koop, zullen er rubber banden in mijn living staan en kan ik mijn vrouw of die van een ander in zo'n HawaI Tropic badpak steken. Wie komt er? Joost |
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat ik een foto van uw vrouw ga moeten vragen alvorens te kunnen beslissen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook TF1, ik heb een horde knappe jonge vriendinnetjes 18-19-jarigen. Voor naar te kijken moet dat niet meer zijn é
![]() Dit allemaal voor MAAR 20€ Neen, i khoop dat ik glimpen ga kunnen opvangen van LeMans...
|
||||
|
||||
Quote:
Joost niet... |
|
||||
|
||||
EUROSPORT
ZATERDAG 9.00 tot 12.45 : warming up + LEGENDS !! 15.15 tot 18.15 : start en eerste deel 20.15 tot 21.00 : vervolg ZONDAG 8.30 tot 10.00 : vervolg 15.15 tot 16.30: eindverslag FRANCE 2 ZATERDAG 15.45 tot 16.35 : start 18.45 tot 18.50 : vervolg 20.35 tot 21.00 : vervolg 23.30 tot 23.35 : vervolg ZONDAG 08.05 tot 8.30 : vervolg 20.35 tot 20.55 : eindbeschouwing FRANCE 3 ZONDAG 14.55 tot 16.15 : eindverslag Last edited by airco; 10-06-2003 at 10:59. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|