![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 Canada : Quali
Williams voorlopig de snelste ....... Coulthard voorlopig slechts 8e
Raikonnen foutje gemaakt en muur getoucheerd .... Gaat hij waarschijnlijk cash betalen in het kampioenschap.
|
||||
|
||||
Eigenlijk een stomme fout van Raikonnen. Maar als het morgen gaat regenen dan verwacht ik wel nog wat van hem.
|
|
||||
|
||||
Ferrari's beiden een fout gemaakt, maar me meer benzine denk ik.
DC rijdt met enorm veel benzine. |
|
||||
|
||||
Ik heb eventjes naar de weerkaarten gekeken voor morgen in Montreal. Het ziet ernaar uit dat het toch droog gaat blijven, met een gelijkaardige temperatuur als vandaag.
En ik had nog zo gehoopt op een regenrace ![]() Ik vond het trouwens wel heel opvallend dat R. Schumacher bijna een halve seconde sneller is dan Montoya. En Alonso reed maar één duizendste trager dan M. Schumacher. |
|
||||
|
||||
Williams tevreden
Ferrari ook best tevreden gezien de bangelijke zaak die ze in het klassement kunnen doen .... McLaren ligt momenteel een beetje in de touwen ..... alhoewel er morgen nog veel kan gebeuren natuurlijk.
|
||||
|
||||
iemand, knijp me. Verstappen 15de?!?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het moet toch ooit wel eens lukken voor Minardi. Zeker met die sponsor-boost die ze tegenwoordig krijgen: Trust, Meurmans en Superfund pompen extra geld binnen, en Wilson doet ook z'n best.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik ga morgenavond zeker en vast kijken. Misschien dat Verstappen direct na de start meer naar voor kan komen. Hij is al een goeie starter en Canada staat er ook nog is om bekend veel brokstukken te geven na de eerste paar bochten. Dus ook ik ben eens benieuwd.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
en net nu Marshal in Le Mans zit
![]()