![]() |
|
|
||||
|
||||
Beckham > Madrid
Beckham naar Madrid
Wie dacht dat Real nog niet genoeg toppers had, heeft het goed mis: Beckham naar Real ! Wat krijgen we dan: Ronaldo, Zidane, Figo, Raul, Roberto Carlos én Beckham onder één dak. Hou zo'n zootje maar eens bij mekaar. Die van Real Madrid zijn écht wel gek aan het worden. Zij kopen zowat het hele 'dream-team' van het internationale voetbal op. Benieuwd wat dit allemaal weer niet gaat veranderen aan de basisopstelling van Real (wie verdwijnt er ? Figo toch niet ?) en of Real nu echt nog wel meer gaat zijn als een pakje zelfingenomen sterren bijeen. Dit jaar zijn ze toch lekker de boot ingegaan in de halve finale van de Champions League. Benieuwd.
|
||||
|
||||
de transfer soms is nog 'relatief' goedkoop te noemen.
Ben niet echt fan van Beckam, maar zeker een aanwinst voor REAL. Laporta vist achter het net, benieuwd wat Barca gaat doen. . .
|
||||
|
||||
idd ... ik denk dat dienen Laporta zowat gefussileerd gaat worden in Barcelona
![]()
|
||||
|
||||
eigenlijk vind ik dit niet goed
een ploeg vol supersterren, de sterkste ploeg van europa, wordt nog eens versterkt door een superspeler, die ploeg wordt onoverwinnelijk als ze kan samenspelen
|
||||
|
||||
En toch winnen ze geen champions league...
Bijna zielig ![]()
|
||||
|
||||
Ik vind dat gewoon ongeloofelijk, enkele jaren waren ze failliet gegaan indien de stad Madrid niet had ingegrepen ( 10 miljard bijgeschoten dmv verkoop van gronden enzo..). Nu doen ze gewoon weer lekker voort...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gevaarlijke boel daar hoor, bij Madrid ! Del Bosque en Hierro ineens zonder pardon aan de deur. Zou er wel een 'samenhorigheidsgevoel' in die groep zijn ? Allemaal sterrekes bij mekaar, die MOETEN winnen omdat ze de besten zijn....
|
|