![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
![]() Vooral te danken aan het talent van Kimi, denk ik. Kijk maar eens waar Coulthard staat, ergens in de vergetelheid. Als je het mij vraagt, adieu Coulthard aan het einde van dit seizoen. En welkom Heidfeld (waarom ook niet ?). Wel leuk om te zien dat de top 6 binnen 1 seconde ligt. De Ferrari-dominantie van 2002 kunnen we wel vergeten. De Minardi's énorm traag, dat moet wel een volle tank geweest zijn. En Villeneuve kan ook weer jammeren, net als 'Pizza', die weer ingeslapen is. Belooft wel een redelijk 'open' race te worden morgen.
|
||||
|
||||
Re: GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
![]() ![]() Nu ja oud, 't is wel een zwaar gemodifieerde. En Norbert Haug in alle staten!! ![]() |
|
||||
|
||||
jeej, maar ik vrees dat de strategie van ferrari de wedstrijd weer gaat beslissen...
|
||||
|
||||
Re: Re: GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: GP F1 Europa - Kwalificatie 2
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar zijn er zoveel dingen die je niet weet (oa fuel load) zodat een pole eigenlijk waardeloos is. Als Kimi morgen(sry vandaag) even lang of langer op de baan kan blijven dan Michael dan heeft zijn pole enig nut gehad .... Indien hij vroeger binnenmoet zit hij waarschijnlijk in hetzelfde straatje als Ralf in Canada .... net niet
|
||||
|
||||
Ik schreef "voorlopig", airco.
Mensen die de F1 regelmatig volgen, weten ook wel dat er veel "impondérables" (hoe zeg je dat in het Nederlands ; onbekende factoren ?) zijn, maar voor de doorsnee kijker is een pole nog altijd iets speciaals. En voorlopig staat de McLaren-Mercedes dus maar mooi eerst. Bovendien, en dat weten we niet, was Raikkonen misschien wel met een vrij zware wagen onderweg, wat de vreugde van Haub nog meer zou verklaren.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mag die mens dan niet gewoon gelukkig zijn. Zijn "pupil" rijdt een pole. Vlak voor wereldkampioen Schumacher. Wat had hij dan moeten doen, wenen?
ok, je weet nooit wat de strategie is van de andere, maar als je al niet meer happy mag zijn met een pole...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hij is misschien nu zo uitbundig omdat het toch een spannende kwali was en omdat het verschil zo klein is.
|
|