De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-07-2003, 14:13
Mompelbompa's Avatar
Mompelbompa Mompelbompa is offline
De Paddock Rookie

Toch geen GP België?

Quote:
( www.f1pits.net )
Uit welingelichte bron, in de kringen van Ecclestone werd vernomen dat de Grote Prijs van San Marino niet zal wijken in 2004.

Dankzij de steun van de Italiaanse regering en Silvio Berlusconi in hoogsteigen persoon ziet het ernaar uit dat de tifosi hun 2 GP's kunnen behouden. Dan komen we echter in het vaarwater van... Spa Francorhcamps. Ons Ardennencircuit hoopte om te profiteren van het wegvallen van de GP van San Marino om zo terug op de kalender te staan in 2004.

Ter herinnering, de kalender telt dit seizoen 16 races. Met het wegvallen van Oostenrijk, om dezelfde redenen als België dit jaar, zijn dat er nog slechts 15. Maar er zijn al contracten getekend voor China en Bahrein. Het risico bestaat er dus in dat, ondanks een aanpassing van de tabakswet, er geen Grote Prijs van België zal zijn in 2004, tenzij de teams kunnen overtuigd worden dat er 18 races per seizoen moeten komen. Geen simpele opgave, gezien de internationale economische recessie.

Net zoals vorig jaar ligt de komst van de Formule 1 naar Spa in 2004 in handen van de teams.
Reply With Quote
Old 17-07-2003, 14:17
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Smijt die dekselse Hongaarse GP toch eens van de kalender. Oersaai, vreselijk gevaarlijk gebied (criminaliteit, hoertjes,..)...
Old 17-07-2003, 17:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Sju, hebben ze het bos voor niks gekapt

Wat betreft Hongarije, saai dat wel...........maar gevaarlijk gebied? Voelde me daar veiliger als hier in Junkenparadijs Maastricht-Heerlen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-07-2003, 23:32
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Marshal
Sju, hebben ze het bos voor niks gekapt

Wat betreft Hongarije, saai dat wel...........maar gevaarlijk gebied? Voelde me daar veiliger als hier in Junkenparadijs Maastricht-Heerlen
Ik voelde me er ook niet onveiliger dan pakweg bij ons. Alleen veel te veel betaalt voor de parking - omgeploegd maisveld.

In ieder geval. Ik was er allang vanuit gegaan dat we in dit apenland onze GP voorgoed kwijtgespeeld waren.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules