![]() |
|
|
||||
|
||||
weet niet of het Sobig.F virus hier een kloon van is, feit is wel dat ik hem reeds 17 keer binnen had kunne krijgen op 24 uur tijd....gelukkig heeft de provider een goed antivirus filter lopen...........
O ja, 15 van de 17 kwamen uit buurland ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb zonet m'n eerste mailtje met bijhorend *.pif-virus binnengekregen
![]() Maar dit virus is verre van schadelijk, aangezien je het eerst zelf moet activeren door op die desbetreffende file te klikken. En dat was niet het geval met die verdomde msblast....
|
||||
|
||||
ander virus .... heeft niks meer te maken met de RPC-problemen van windows ...
==> thread split
|
||||
|
||||
Het Sobig.F virus is het snelst verspreidende virus ooit. 1 op de 17 emails die verzonden worden bevat dit virus!!!! Dit is een absoluut record (vorig record was 1 op de 125 emails).
Toch is het niet zo heel schadelijk aangezien je het zelf moet activeren! En wat ook bizar is: ik heb het dus nog niet ontvangen. ![]() |
|
||||
|
||||
ik heb sinds gisteren al 231 stuks ontvangen
![]() Virus doet weinig kwaad ..... Het irritantste is nog dat die virusscanner iedere keer een popup geeft dat ie een virus gevonden heeft ....... Moet ik dat iedere keer wegklikken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vandaag heb ik idd enorm weinig emails gekregen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok de achterliggende gedachte zal wel zijn dat nu heel wat mensen de anti-virusdienst van telenet leren kennen en ze op die manier klanten lokken voor die service ![]() Bovendien zal deze maatregel hun mailservers wel ontlasten ..... 1.000.000 mailboxen die elk 10 virusmailtjes van 5 KB bevatten nemen aardig wat plaats in ![]() Toch een knappe geste tov hun klanten
|
||||
|
||||
Daarmee da k zo nog geen mails gekregen heb.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er momenteel 2 binnengekregen. Toch ook best ok.
|
||||
|
||||
ook nog nix gehad op hotmail & skynet
|
|
||||
|
||||
volgens mij leven jullie op een andere planeet
![]() vanmiddag tussen 12h00 en 17h00 weer 41 stuks (weliswaar zonder het gevaarlijk attachment (dat heeft telenet er al afgekapt))
|
||||
|
||||
Daarom kreeg ik da virus dus maar niet binnen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik snap hier iets niet:
Quote: