![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Burti aan de dood ontsnapt
Zwaar ongeval ter hoogte van Blanchimont waar Burti na een aanrijding met Irvine zich een weg baande door de brindbak, door de bandenmuur en tegen de ARMCO tot stilstand kwam.
Irvine stapte onmiddellijk uit en snelde Burti ter hulp, ook de marshals en de medische-crew waren onmiddellijk ter plaatse. Volgens de laatste berichten is Burti bij bewustzijn en heeft hij geen al te grote 'schade' opgelopen. Toen ik dit alles zag gebeuren dacht ik dat we Burti voor de laatste maal door een bocht hadden zien gaan. De wijze waarop hij in de muur zat en het linker voorwiel dat ter hoogte van zijn hoofd zat leek me zeer ernstig. Zijn hoofd lag ook helemaal naar voor wat mij een ernstig nekletsel leek. Daarna had de GP van België wat mij betreft weinig zin. Schumi die tot 30 sec. uitloopt, Fisichella die makkelijk de rest achter zich houdt, ... . Het was een GP om snel te vergeten. - We wensen Burti een spoedig herstel en hopen hem snel weer te zien. - Nen dikke proficiat aan de medische staf, de marshals, Eddie Irvine en alle anderen voor de snelle interventie.
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
Ik heb ook eigenlijk een GP van België gezien die een 'rare smaak' had.
Je kan je moeilijk inleven in een GP als je weet dat er net eentje naar het ziekenhuis is afgevoerd. Dus deze keer geen bespreking, hoewel het race-aspect toch min of meer vol inhaalmanoeuvres zat. Spa heeft altijd wel iets.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#3
|
||||
|
||||
In a statement, the FIA said Burti was stable and conscious, and had suffered no broken bones. However he is said to be concussed so was taken to the University Hospital of Liege for a scan.
bron: autosport.com
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#4
|
|||
|
|||
prachtig werk van alle mensen die betrokken waren bij de interventie. PROFICIAT
maar over de crash, wie ging er eigenlijk in de fout of was het een zuiver race-incident? volgens mij het tweede |
#5
|
||||
|
||||
In 2 daegn franchourchamps geen stilte gehoord die zo stil was als toen burti tegen de muur klapte....
__________________
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
omdat we via de radiootjes niet onmiddellijk nieuws hoorden van Burti. Iedereen aan het GSM'en naar het thuisfront om misschien meer nieuws te vernemen van de TV uitzending, maar proximus lag plat, en ik kon niet bellen. Een hollandse fan naast mij vernam echter de dood van Burti, en ik kan je verzekeren dat het dan ook stil werd aan les Combes, tot we dan, nadat de race toch al een tijd bezig was, beter nieuws hoorden.
|
#7
|
||||
|
||||
Inderdaad, die stilte na het nieuws van de mogelijke fatale afloop valt niet te beschrijven.
Maar ondanks alles vond ik het een geslaagde kennismaking met F1. |
#8
|
||||
|
||||
heb ff ne link gemaakt voor diegenen die de crash nog niet gezien hebben!!!
http://www.depaddock.eu/F1Crash.avi airco
__________________
![]() |
#9
|
||||
|
||||
Re: vooral...
Quote:
IEDEREEN was aan het bellen met als gevolg dat alles plat lag. Hierdoor kreeg ik dan ook sms-kes van mijn broer over de start en de belangrijkste gebeurtenissen van de race op mijn GSM gedurende de ganse nacht toen ik al lang te slapen lag. Ik heb de GSM dan maar afgezet... |
#10
|
||||
|
||||
en ik kon vanaochtend ni smsen
![]() de schuld van die bezorgde moeders die naar hun kindje op school bellen grrrr ik heb wel voorrang eh ![]() |
#11
|
|||
|
|||
in westende marcheerde mobi wel!!!!!
1 keer in augustus lach proximus plat |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Ge doet me lachen ............... |
#13
|
|||
|
|||
??? wrom??????
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]() meegedaan aan den intelligentiekwis? |
#15
|
||||
|
||||
ROFL...
![]() Om nu even terug on-topic te komen: Burti heeft volgens Barrichello momenteel maar 1 doel: Irvine naar de keel grijpen ![]() Deed toch raar die crash. Je krijgt zowiezo een soort van krop in je keel als je Irvine als een gek instructies ziet geven op de stewards die de banden van Burtis wrak proberen te verwijderen. Dan weet je direct dat er iets serieus mis moet zijn, en gelukkig zag het er weer erger uit dan het in feite was. Weerom zie je hoe pokkesterk zo'n cockpit moet gemaakt worden. Prachtig hoe de veiligheid van de wagen is toegenomen. Het enige waar men nu nog serieus aan werkt qua veiligheid is het loskomen van de wielen bij zo'n crash....
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|