![]() |
|
|
||||
|
||||
querty - azerty
gisteren had ik plots een querty toetsenbord ... even rebooten en alles weer in orde ...
vandaag op msn sprak ik met iemand en die had plots hetzelfde probleem.... iemand enige uitleg? |
|
||||
|
||||
er komt me niet direct een verklaring bovendrijven ....
Heb je soms meer details ..... windows-versie .... Programmas dat je draaide op het moment dat het gebeurde ... etc.
|
||||
|
||||
Windows XP
MSN, Internet Explorer, Frontpage, Mediaplayer draaiden... Maar het vreemde is dat een vriendin van me dit vandaag ook voorhad ... bij mij was het na rebooten weg. Bij haar is het dan weer weg, en dan weer terug? |
|
||||
|
||||
oeie, frontpage
![]() neen, da gebeurt wel is.. k heb da ook soms voor. IMHO ligt da aan windows da wa flipt
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
heb da ook soms... Maar dat is dan meestal omdat je een bepaalde toetsencombinatie gebruikt. Dewelke is mij ook de vraag...
|
||||
|
||||
Quote:
iid dit is volgens mij alt + shift geloof ik. Ik had dat vroeger ook en heb het opgelost door alle talen (behalve belgisch (punt)) te verwijderen. Spraak enzo staat allemal onder Belgisch punt, zij het met een Amerikaanse versie. Verwijder eens alle andere talen en alles zou in orde moeten zijn (en blijven). |
|
||||
|
||||
bwaa, da is zo onnodig denk ik. De kans dat je die toetsen zo perongeluk intypt is gans klein. En anders doe je dit nog is hé
![]() grtz
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom hebt ge der meer nodig als 1 werkt? ![]() Waarom heb je indeling van de VS (nog) nodig? ![]() |
|
||||
|
||||
gewoon geen zin om ze eraf te halen
![]()
|
|