![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe laptop?
![]() ![]() Beperkte oplage! - 150-200st voor Belgie - reserveer nu! Ferrari 3000LMib AMD Athlon XP 2500+ Multilingual preload Microsoft® Windows® XP Home Edition (NL/FR/UK) 15" XGA TFT LCD with 1024 x 768 pixels resolution, 16.7 million colours 512 MB DDR-333 SDRAM (2x256MB), max. 1024 Mb 60GB HD DVD+/-RW LiIon 56K modem wired & wireless 802.11g 54Mbit Lan Bluetooth S-video out, 1x PC Card slot type II, 4x USB 2.0, 1394 IEEE, Infrared 128MB VRAM ATI 9200 4-in-1 card reader: supporting Secure Digital, SmartMedia, MultiMediaCard, Memory Stick Azerty keyboard Kostprijs: €2100
|
||||
|
||||
de prijs valt nog best mee voor een limited edition met die specificaties ....
Voor mij had ie enkel iets discreter mogen zijn ![]()
|
||||
|
||||
Te laat, ik heb pas een laptop gekocht (ook een Acer). Ik kan misschien mijn laptop nog rood spuiten
![]() |
|
||||
|
||||
ik doe mijn toshiba'ken nog ni weg zenne
![]() Waarom maken ze zo geen McLaren-Mercedes laptops?
|
||||
|
||||
Waar kan je ze bestellen ???
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
En na de Ferrari laptop, nu ook een Ferrari digitaal fototoestel.
Een Olympus µ 400 Digital. Een goede 4.07 megapixel. Meer info op http://www.nl.olympus.be/consumer/di...0400%20Digital , dan klikken op µ[mju:] Digital website en dan nogmaals klikken op About the products en als laatste klikken op Ferrari Digital model 2003. Bij Main Benefits zijn enkele andere foto's te zien van dit fototoestel. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|