De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 09-11-2003, 21:01
Speedgirl's Avatar
Speedgirl Speedgirl is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: St. Amandsberg
Posts: 69
Race Promotion Night

Na eerst flink verkeerd te zijn gereden toch nog op Zolder geraakt gisteren.
Driesco, echt jammer dat jullie zijn uitgevallen gisteren, maar toch proficiat met jullie 3e plaats in het eindklassement.

Box, loge en Newsletter waren trouwens dik in orde
Reply With Quote
  #2  
Old 09-11-2003, 21:37
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Thanks, we hadden er nochtans alles aan gedaan om zo goed mogelijk voor de dag te komen maar het heeft niet mogen zijn.

Alles liep volgens plan gedurende de eerste 3 uur toen Chris via de race ons vertelde dat de wagen zwalpe over de weg. Tijdens de pitstop na 4H werd alles even nagekeken en kreeg ik nieuwe wanden om verder te gaan. Na ongeveer 5 uur hadden we een cardan linksvoor die plots dienst weigerde. Binnen de 10 minuten was dit euvel verholpen en kan de achtervolging ingezet worden. Groot was mijn verbazing toen ik na 5H45 P1 kreeg op het bord. Buytaert stond binnen met een vernielde versnellingsbak en de titel lag voor het grijpen.

En toen.... bij het oprijden van de rechte lijn van Rea richting jacky Ickx brak om nog steeds onverklarebare rede de linkervoorophanging door. Dit stuk was net voor de wedstrijd nog vervangen maar de uniball brak gewoon door. De wagen maar net op de baan kunnen houden en niet meer binnen in de pit kunnen geraken. Einde van het mooie sprookje.

In de eerste ronde ging het ook al niet goed toe ik midden in het pak rondging. Wij hadden heel veel problemen om de banden achteraan op temperatuur te krijgen maar ja, we waren niet alleen.

Rest mij enkel nog iedereen te bedanken, vooral het ganse team, mijn ouders, Inge, de supporters, Dries De Smet, Peter De Sonville, de sponsors en al diegene die ik hier misschien vergeet.
Dikke proficiat ook aan alle deelnemers en de winnaars in de verschillende klasses. Het was mooi dit jaar, hopelijk mogen we in 2004 hetzelfde verwachten !

Op naar de volgende Newsletter die in Januari samen met de kerstkaarten in de bus zal liggen.

thanks

Driesco
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.