![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Heeft er iemand Topgear gezien?
Bij mij is vooral de tirade tegen de flitscamera's blijven hangen... Ik weet niet waar ze hun cijfers vandaan halen maar ze beweren dat het aantal verkeersdoden niet gedaald is alhoewel er nu enorm veel camera's geplaatst zijn. Blijkbaar speelt in de UK het verdieneffect een grotere rol bij de positionering in plaats van verkeersveiligheid. Verder vermelden ze dat overdreven snelheid maar in 7% van de ongevallen de oorzaak zou zijn in plaats van de alom geciteerde 40%. Dit alles lijkt me een beetje contra-intuitief, maar ik zou toch graag hun studiemateriaal willen bekijken. Ik probeer geen aanhanger van "wie het hardst roept heeft gelijk" te zijn maar de verwarring wordt door de vele tegenstrijdigheden alleen maar groter. Any thoughts?
|
||||
|
||||
Dat het aantal verkeersdoden niet gedaald is door de flitscameras heb ik nog al heel veel gehoord.
De tegenredenering dat sommigen gebruiken (ik ben het er niet helemaal mee eens) is dat het verkeer drukker geworden is en dat het gelijk blijven van het aantal verkeersdoden eigenlijk een relatieve daling is. Maar nogmaals: ik heb dit ook maar enkel van horen zeggen en weet dus niet of dit wel correct is! |
|
||||
|
||||
Re: Topgear
Quote:
![]() Back to Speed ![]() Check deze site eens: http://www.abd.org.uk/ gevonden via ten-tenths ![]() Een quotes: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
diene toyota bleef zelfs na zijn vuurdoop nog rijden
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, vond dat echt wel straf.
Ook leuk was hun test bij welke snelheid iemand zijn haarstuk afvliegt. Die mannen zijn toch echt gestoord!! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Echt gestoord! heel zeker! |
|
|||
|
|||
Gestoord ? Dat is het minste wat je van hen kan vertellen.
Na de conclusie van een Opel/Vauxhal monovolume, ik weet het type niet meer, werd deze zo slecht bevonden, dat ze er een hele beerton over leegspoten. Bij Opel/Vauxhal zullen ze blij geweest zijn. C U |
|
|||
|
|||
Grappigste heb ik op die video gezien waar ze al die aupermachines in testen (Mclaren, ....). Daar testen ze de stevigheid van een oudere porsche (type schiet mij niet meer te binnen) : piano op laten vallen, tegen muur van schuur mee rijden, ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk mis ik wel Vicky Butler-Henderson uit de vorige reeksen van Top Gear (nog ton J. Clarkson door de BBC was geschorst) ... damn .. zij kan rijden ... jammer dat zij eigenlijk niet bij die gasten zit ...
Die nieuwe Mazda zag er ook ferm uit .. 228 BHP uit een 1.3L en nu mag je "WANKEL" zeggen op de BBC zonder er problemen mee te krijgen ![]()
|
||||
|
||||
ah is mazda terug aan de slag met wankel-motoren ....
Heb er jaren geleden een spreekbeurt over gemaakt voor technologische opvoeding ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
ik heb 5 video's van clarkson en 1 van needell in de kast, in de loop der jaren gekocht in het winkeltje onder de tribune van brands hatch : heel leuke video's . al wat er niet mocht getoond worden op tv nu op video te gek voor woorden.
je kan nu ook opnames bijwonen of in december naar earls court in londen gaan waar de 2 heren, die voor concurerende tv stations werken, nog eens het beest gaan uithangen info www.mph03.co.uk |
|
||||
|
||||
Tiff Needell, die kerel kan echt rijden en verkoopt ook iets minder zever dan Clarkson.
Wat betreft de snelheid - accidenten perikelen, informeer uzelve ( ik had een mailtje geschreven naar Topgear en het antwoord kwam vrij prompt ) : A new system for recording contributory factors in road accidents - Report No. TRL323 - http://www.trl.co.uk Als je op TRL323 zoekt vind je direct voor- en tegen argumenten.
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|