![]() |
|
|
||||
|
||||
Msn Messenger 6.1 probleempje
Iedere keer ik aanmeld meldt hij derect weer af,heb nog maar net de nieuwe versie gedownload,daarvoor had ik dit probleem niet,wat zou et kunnen zijn?
|
||||
|
||||
LOL en oef!
Ik heb een gelijkaardig probleem. Sinds kort meld ik me aan en bevriest MSN Messenger gewoon. Niks aan te doen. Alles verwijderen (tot in het register) brengt absoluut geen oplossing. Ik weet wel dat sinds kort Hotmail volledig is gemoderniseerd. Heeft het daar wat mee te maken misschien?
|
||||
|
||||
Ik blijf aangemeld bij 6.1 maar als ik online ben, kun je uw status wijzigen in Bezet, Afwezig ofzo maar de zin "Mijn Status" wordt overschreven door "Bezet" of "Online" en is hierdoor onleesbaar, nog een foutje van 6.1 zeker.
|
|
||||
|
||||
gebruik msn 4.7 en alles zal werken
![]()
|
||||
|
||||
Ik draai hier nog altijd en probleemloos de 6.0 beta
![]() |
|
||||
|
||||
hehe
4.7 ![]() en ik denk dat ik hem ga blijve gebruiken ook ![]() dan heb ik geen last van die pubers met hun ambetante geluidjes en al :s
|
||||
|
||||
6.1 werkt hier perfect, enkel na installatie was mijn nickname volledig verdwenen ( best grappig als ik iets typte stond er " says:" ). Heb toen hem er eens opnieuw ingezet en nu geen problemen...
|
|
||||
|
||||
Ook hier werkt 6.1 perfect. Ben je misschien 2x aangemeld (dus ook met de oudere versie)? Misschien dat dat een conflict veroorzaakt.
|
|
||||
|
||||
dat is de oorzaak niet hoor Ottooke
heb op andere fora ook al mensen horen klagen over dit probleem...
|
||||
|
||||
Het probleem lijkt vanzelf opgelost,alé,voorlopig
![]()
|
||||
|
||||
ik heb dat probleem ook hierzo, daarom alles eraf gesmete en gezocht naar de 6.0 en gevonden en die terug geďnstaleerd.
Alles werjkt hier nu tip top. ![]()
|
||||
|
||||
het is bij mij nu ook allemaal terug dik in orde...
|
||||
|
||||
En hoe komt het dat het nu in orde is? Kwestie van anderen met hetzelfde probleem te helpen.
|
|
||||
|
||||
Vandaag ging het weer plotseling,maar hoe het komt,geen flauw idee,em had geen goesting zeker gister
![]()
|
||||
|
||||
zoals schumivill net zei en zoals in vorige posts al was aangegeven, het probleem loste zichzelf op
|
|