![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nog niet online via de officiele weg, maar wel via een de on-officiele weg de trainingstijden van de vrije training
even naar de volgende link gaan en alles gaat vanzelf http://www.race-rally.be/racingfesti...s/liveresults/ greetz wilmai webmaster on tour corsa racing
|
||||
|
||||
En eidelijk ook een zicht op wie er nu echt meerijd.
Want een correcte deelnemerslijst vind je ook nergens. ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, en ik zie zowaar een Stealth staan :-)
|
|
||||
|
||||
euhm, Sennake.........die Stealth zie je dus wel he!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zei ik dat niet dan?
|
|
||||
|
||||
dan heb je wel een goede radar!
![]() Maaruh, echt snel is ie niet volgens de tijden...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]()
Zolder?
|
|
||||
|
||||
![]()
in Spa dus...
|
|
||||
|
||||
Vandaag naar te trainingen geweest dus, en meteen wat foto's genomen van onze nieuwe vrienden van de Paddock...
Een overzichtje : Anthony Kumpen : ![]() Vinnie Belcar : ![]() Joosen : ![]() Wilmai (of toch de wagen van zijn team) : ![]() En tenslotte "onze" Stealth : ![]() Meer avonturen volgen na morgen (zondag). BTW ik heb nog een boel vrijkaarten voor morgen, als je ze wil mag je me bellen op 0496/985541!!!!! |
|
||||
|
||||
Sennake,
Het is niet Kumpen die met de Viper rijd maar Longin en Geboers. |
|
||||
|
||||
Maar het is toch zijne Viper :-)
En wie rijdt er dan met de Porsche? |
|
|||
|
|||
Sennake,
dat weer eens een knappe foto van de autotje van ons, zoals beschreven in de voorbeschouwingen van het racing festival In de GTTC Trophy, voor alle wagens met een cilinderinhoud van minder dan 2 liter kunnen enkel de STW-BMW van Severich-Pensis of de veel tragere, maar dappere Opel Astra OPC van Pauls-Jankelevitch nog winnen. Dus van zo'n trage auto is het dan mooi om zijn mooie belettering te fotografen. Sennake, bedankt voor die mooie foto, Greetz wilmai
|
||||
|
||||
OK. You win.
![]() ![]() ![]() De Porsche wordt gereden door Patrick Schreurs en Kurt Thiers. Ze reden een 14de tijd. |
|
|||
|
|||
JOOSEN, JOOSEN, JOOSEN toch (zoals ons moeder zou zeggen. Wat heb je toch allemaal uitgespookt. Ik denk dat er een woordje uitleg bij hoort. Niet ?
C U |
|
|||
|
|||
Werner en Sennake : jullie zijn echt te vroeg naar huis gegaan. Het is ongelooflijk wat ze allemaal organiseren voor de mannen van de PADDOCK. Juffrouw P ZWART stond recht voor onze neus bij de startopstelling van de FLY YOU RENAULT CLIO CUP. Uiteraard zijn er foto's van. De bewijzen zullen volgen.
De juffrouw stond op de 38° plaats en klom op tot de 16° plaats in de wedstrijd. Eerlijkheidshalve moet ik je zeggen dat er ongeveer een 15-tal auto's naar de schroothoop gezonden werden. Het is natuurlijk ook een kunst om bij het gewoel in de start (met 58 deelnemers) het er ongeschonden van af te brengen. Ere wie ere toekomt. C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|