![]() |
|
|
|||
|
|||
Wrak Van Het Jaar 2003
Quote:
Ik herinner me nog de uitzendingen op de Nederlandse TV, ken het programma niet meer, waar men een gedetailleerde inspectie van het wrak van het jaar toonde. Hilarisch om naar te kijken maar triest als je zelf de eigenaar bent van zulke auto. Hopelijk zijn onze Paddockers attent geweest bij de aankoop van hun auto. Indien niet : je weet wat je te doen staat ..... C U |
|
||||
|
||||
Re: Wrak Van Het Jaar 2003
Quote:
Idd, die inspectie was leuk om te kijken, maar het vervolg was nog leuker. Op het einde van de inspectie werd de wagen door een kraan omhoog getakeld en dan losgelaten..............ondersteund door een lullig melodietje en een zangkoortje dat roept": Die zien we nooooooit meer terug ![]() ![]() Variant daarop was een betonnen slopershamer op de wagen te laten vallen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vorig jaar was dit toch een rode golf cabrio als ik me niet vergis. Hij was pertotale geweest en uit 3 andere golfjes bijeengelast.
Daarbuiten was er nog vanalles kapot maar dat weet ik niet meer FF
|
||||
|
||||
Re: Re: Wrak Van Het Jaar 2003
Quote:
Was dat niet "Wrak op de weg " ??? |
|
||||
|
||||