![]() |
|
|
||||
|
||||
Mercedes C DTM: first pics!!!
Vwala
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Is dat nu op basis van de "gewone" C-klasse of van de Sport-coupé? Ik kan het niet goed zien op de foto's...
|
|
|||
|
|||
Opel staat toch wel wat achter op Audi en Mercedes als ze hun wagen nu nog niet af hebben: Mercedes heeft er al 1000 testkilometers opzitten en Audi waarschijnlijk al meer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Maaruh, dit is wat het volk wil zien.............breed, tikje ordinair..........heerlijk, gaan we nu de echte ouwe DTM tijd beleven? Denk het wel.........joepieeeeeeee
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De voorkant is zoals de mijne, maar de achterkant is wat groter bij mij. ( break)
Motor is waarschijnlijk hetzelfde ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Mercedes C DTM: first pics!!!
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Nooit geweten dat sennake een SOA had...
![]()
|
||||
|
||||
Sennake zit ondertussen blijkbaar ook stevig onder zijn stuur gedoken
![]()
|
||||
|
||||
Ziet er al goed uit alleen spijtig dat er niet meer foto's zijn want hier kan je nog niet veel op zeggen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Punaise, die ziet er écht goed uit. ![]() |
|
||||
|
||||
*edit* Hier stonden ook foto's van de nieuwe DTM-Audi...
Jongens, on-topic blijven of een nieuwe thread starten over Audi eh. Maar foto's van een Audi onder de titel "Mercedes C DTM : first pics" is wel erg verwarrend hoor... Last edited by Sennake; 26-02-2004 at 16:57. |
|
||||
|
||||
srry mensen, ik was te impulsief bezig
![]()
|
|