![]() |
|
|
||||
|
||||
Ralf naar Renault ?
dit was gisteren al te lezen op f1racing.nl
Quote:
vandaag stond er ook een reactie van Briatore op de site van f1racing: Quote:
Denk eerder dat hij gewoon bij Williams zit, wel een beetje riskant denk voor een topteam als Williams om in een jaar beide rijders te vervangen.
|
||||
|
||||
mjah, en dan heeft williams geen rijders meer. Wie moeten ze dan nemen? Webber? Button? Verstappen misschien?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Ik denk ook niet dat R. Schumacher voor Renault gaat rijden, zou het niet logisch vinden. Bovendien past hij daar niet met die flamboyante Briatore. |
|
||||
|
||||
en het bericht is al ontkracht ook hoor ondertussen...
zoals in de eerste post staat. Dat ralf weggaat bij Williams wordt toch redelijk duidelijk denk ik maar naar Renault zal hij niet gaan ![]()
|
||||
|
||||
Bwa .... noem het een ballonetje oplaten .....
Voor Williams wordt dit naarmate het einde van het seizoen nadert wel een groot probleem ..... Dan valt de volledige ontwikkeling op de schouders van de testrijder ..... De officiele piloten krijgen immers geen informatie meer om lekken naar andere teams te vermijden.
|
|||
|
|||
Quote:
Webber's manager is niemand minder dan Briatore & hij wordt in de F1 alom geprezen... een duo Alonso-Webber zie ik wel zitten ![]()
|
||||
|
||||
Misschien gené?..?
|
||||
|
||||
quick thinking oneliner
![]() Marc Géné deed toch geen onverdienstelijke zaak in Italië vorig jaar ![]()
|
||||
|
||||
hmm, ik denk dat ze bij Williams Button graag terug willen
![]() ![]() En misschien rijdt er volgend jaar wel terug ene Rosberg bij Williams ... zou ik niet van verschieten.
|
||||
|
||||
Rosberg zal nog niet voor de wolven geworpen worden. Hij maakt misschien in 2006 zijn opwachting.
Gené wilt dolgraag racen, en dat heeft hij al meermaals duidelijk gemaakt. Zijn prestatie in Monza 2003 was enkel een bevestiging van zijn kunnen ... maar het is echt nog tééééé vroeg om hier al over te discussieren. Het ene silly season is nog maar net voorbij of we zijn al aan volgend jaar bezig ... |
|
|||
|
|||
En Button terug naar Williams?
|
|
||||
|
||||
'k zal eens de knuppel in het hoenderhok gooien
![]() en waarom DC niet terug naar Williams, als laatste seizoen om te eindigen waar het begon. 'k meen zelfs dat ik daar enige tijd terug eens iets over gelezen had. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Zoals het er naar uit ziet komt BAR misschien wel op dezelfde hoogte als Williams in races.
Ik denk dat Button eerder WK wilt worden met een auto & een team dat hij zelf heeft ontwikkeld.
|
|