![]() |
|
|
|||
|
|||
Alesi opent het circuit van Bahrein
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Ook Gene heeft enkele rondjos mogen rijden, hij in de FW 25, da williams van vorig jaar dus.
Beide rijders waren zeer positief over het circuit, het bevat enkele lange rechte stukken gevolgd door een zware remzone, mogelijke inhaalacties dus! Afgaande op de plattegrond lijkt het mij ook een zeer tof en uitdagend circuit!
|
|||
|
|||
heeft er iemand nog beelden gevonden van Alesi in die fantastische wagen????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thanks!
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 Last edited by Bart; 20-03-2004 at 10:28. |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand het filmke kunnen downloaden van Pitstop.tv ?
Bij hun is het niet meer te krijgen. Ik ben best bereid om dit voor de paddock leden op de server te zetten, maar dan moet ik het uiteraard eerst zelf te pakken krijgen ... |
|
|||
|
|||
Het filmke is ook eigendom van www.pitstop.tv ...
|
||||
|
||||
Dju, ik dacht dat het allemaal "Free of rights" beelden zouden zijn.
Vermoedelijk zijn het dus dergelijke beelden waar pitstop een reportage mee gemaakt heeft. Bedankt voor de info Peter. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Ben eigenlijk eens benieuwd... C U |
|
||||
|
||||
Ze willen meer F1 races zien in het Midden Oosten! Als je nu al ziet hoeveel schrik ze hebben voor terroristische aanslagen en van dat soort dingen zou je net denken dat de meeste er willen gaan weg blijven. OK, nieuwe circuits zijn leuk om op te racen maar blijft het risico het waard om telkens terug naar daar te gaan? Ik weet toch niet of de toekomst van de F1 in het Midden Oosten gaat liggen?
|
|
||||
|
||||
bernie en mosley willen niet alleen meer naar het Midden-oosten he...
|
|||
|
|||
Quote:
Volgend jaar heeft Bahrein er een hoofdsponsor bij : Tec7 of pattex ![]() ![]() ![]() C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|