![]() |
|
|
||||
|
||||
AJ op tv bij Het leven zoals het is: Autorijschool
Ik was net naar de herhaling aan het zien van "Het leven zoals het is: Autorijschool" en AJ (met een BMW 3serie) heeft daar ooit aan meegedaan. Een jongen uit Heusden krijgt van zijn vader een kado dat hij mag mee rijden met een Nissan 100 ZX van Eran Racing.
Nog mensen die dit gezien hebben of wisten? |
|
||||
|
||||
Mooie reclame voor ERANracing. Vraag me wel af wat er zo snel gebricoleerd werd aan de wagen ...
Depaddockleden zijn tegenwoordig populair bij TV1.. |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook gezien, ik denk dat die jongen uit Heusden (Emmanuel) ze niet allemaal op een rij heeft eerlijk gezegd, ik denk dat die jongen nog altijd zijn rijbewijs niet gehaald heeft.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu we toch over Autorijschool bezig zijn, Jozef met zijne Xsara, naar het schijnt zou die een dodelijk ongeval hebben gehad enkele weken geleden? |
|
||||
|
||||
Nu we toch over Autorijschool bezig zijn, Jozef met zijne Xsara, naar het schijnt zou die een dodelijk ongeval hebben gehad enkele weken geleden? [/B][/QUOTE]
Ik heb zowat drie weken geleden een reportage gezien op man bijt hond waarin Jozef en Cleo terugblikten op hun stuurmanskunsten in Het leven zoals het is : Autorijschool. Maar het kan natuurlijk zijn dat hij daarna is verongelukt. Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
Quote:
idd Manuel heeft nog steeds zijn niet, (dacht ik) dat verhaal van de garagepoort is ook juist ![]() van Jozef weet ik niets |
|
||||
|
||||
Ik vond Jozef zijn pa ook wel een sympathieke gast. Vooral de uitspraak : 'ma dju toch hè' zal altijd bij blijven.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
"maar allez jozef, nu rijdt ge in die 6 maand nooit doort rode licht, en op uw exaam wel, ge stelt me diep teleur jozef!"
Manman, waar is den tijd ![]()
|
||||
|
||||
AJ is nu ne bekende vlaming
![]() |
|
||||
|
||||
"Jozef, duut oere clignoteur aan!"
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
"Ja sorry he"
![]() ![]() Ontopic: Ik heb het gemist ![]() |
|
|||
|
|||
Heb ook horen zeggen dat Jozef een dodelijk ongeval gehad heeft. Maar als het waar is zou ik ook niet weten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Greetzz.. Corvetteboy |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|