De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 30-03-2004, 21:51
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 838
Lightbulb Toelichting Mini Cooper Challenge

Om u beter te dienen vindt u in bijlage een verbeterde versie van de toelichting bij de wedstrijden voor de Mini cooper Challenge tijdens het BNR Festival.

»» Belcar New Race Festival 2004 ««

Mini Cooper Challenge 2004




1. Trainingen

- er zijn 2 trainingsessies van elk 25 minuten
- wagens vervoegen en verlaten het circuit ter hoogte van de bretelle. (post7)
- elke piloot dient minstens één gechrometreerde ronde afgelegd te hebben
- standen dient dus de namen te noteren van de piloten die aan de bretelle de start van de training nemen en de piloten die de stands verlaten en deze aan de koersdirecteur te bezorgen na elke trainingssessie.
- na elke training is er een gesloten wagenpark .
- de trainingsuitslag gecombineerd van de 2 sessies vormt de grid voor de 1e wedstrijd
- wagens staan 2 aan 2 op de grid

2. Briefing

- briefing is verplicht voor alle piloten en vindt plaats in het Race Control Center (graag aanwezigheid koersdirectieploeg)
- kan het wedstrijdsecretariaat een intekenlijst voorzien?
- Boete voor afwezigheid briefing bedraagt 125 Euro, te betalen voor aanvang van de 1e wedstrijd

3. Wedstrijden

- er worden 2 wedstrijden verreden van elk 20 minuten + 1 ronde
- de pregrid zal gevormd worden ter hoogte van de bretelle (graag assistentie van de koersdirectieploeg)
- graag iemand van KD om de grid te kontroleren.
- stilstaande start met lichten (groene licht)
- na het afvlaggen verlaten de wagens de piste ter hoogte van de bretelle (post 7) en gaan allen naar het gesloten wagenpark
- de uitslag van de 1e wedstrijd vormt de startgrid van de 2e wedstrijd, waarbij de zes eerst geklasseerden in de omgekeerde volgorde starten.
- Na elke wedstrijd is er een podium voor de 3 eersten algemeen

4. Safety car

- ten allen tijde kan de koersdirekteur besluiten de safetycar in te zetten als de omstandigheden dit vereisen
- de safetycar vervoegt en verlaat het circuit aan het begin van het rechte stuk (vanaf post 19)
- gebruikt van de FIA procedure.


Met dank voor uw medewerking,
Walter Stalmans, koersdirecteur Mini Cooper Challenge 2004.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.