De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 11-10-2001, 19:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Talking Houden we een winterslaap?

Vroeg mij dat zo af.....vandaar
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #2  
Old 11-10-2001, 19:59
RoBByNiO
Guest
 
Posts: n/a
voorstellen zijn altijd welkom?

wat denken jullie van een 24uren zuipdag
  #3  
Old 11-10-2001, 20:34
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
pardon???

Bwah, ik denk dat er altijd wel iets te vertellen zal zijn zekers....??
__________________
  #4  
Old 11-10-2001, 21:31
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Idd, en er zijn nog een boel meetings en/of evenementen te beleven dit jaar hoor!!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
  #5  
Old 11-10-2001, 23:36
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 838
??????. Winterkampioenschap 2001-2002. Het kampioenschap zou dan toch doorgaan en de eerste race in België is op zaterdag 1 december 2001 (Inschrijving staat open voor alle bekende toerwagens en auto’s uit voormalige merkencups, in de klassen +2000cc, tot 2000cc, tot 1600cc, de BMW Compact Cars, Seat Ibiza Tdi’s uit de Zomeravondcompetitie, Donkervoorts en overige toerwagens mits zij voldoen aan de maximaal toegestane geluidsproductie van 85 dB(A).Er kunnen maximaal 57 auto’s worden ingeschreven, met per auto meerdere rijders.) Op15 december is van dezelfde organisatie de laatste race voor de Zomeravondcompetitie en dit ook op ons Zolder circuitje. Als je dan bedenkt dat de tweede race voor het Winterkampioenschap 2001 – 2002 reeds op zondag 24 februari gereden worden!!.
Winteslaap
  #6  
Old 11-10-2001, 23:46
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt, Limburg
Posts: 255
Grensland racing show, wintercup MCZ, Touring cup wedstrijd 21/10/2001, race promotion night 03/11/2001, ..................


En het wereldkampioenschap veldrijden in 02/2002

Er toch altijd wel iets te beleven op en rond het circuit van Zolder

greetz
wilmai
WWW.CORSA-RACING.Be
__________________
Greeting Wilmai
  #7  
Old 12-10-2001, 09:47
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
En ... De Essen Racing en Tuning Show! (niet zo ver van Keulen ...)
  #8  
Old 12-10-2001, 10:03
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Enkele Data :

Grensland Racing Show : 16,17 en 18 november
Racing Show Essen : 30 november t.e.m. 9 december, meestal is de maandag na de opening de beste dag, 3 december, om er naartoe te gaan.
  #9  
Old 12-10-2001, 17:04
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Dat klopt als een bus, my dear Watson, euhh Johan bedoel ik. Daarom meteen deze oproep aan iedereen die wil meegaan naar Essen : het zal dus op 3 december te doen zijn, en ik zou graag te weten komen wie er allemaal meegaat, kwestie van te zien of we met één auto toekomen of niet. Met alle respect voor de schoolgaande jeugd, maar in een weekend naar Essen gaan staat echt gelijk met zelfmoord. Ik weet waarover ik spreek, ik ga al voor de 15e keer en de eerste 3 keren was in het weekend. NIET TE DOEN! Om nog maar te zwijgen van de ONMOGELIJKHEID om een deftige foto te trekken!!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
  #10  
Old 12-10-2001, 17:08
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Johan
En ... De Essen Racing en Tuning Show! (niet zo ver van Keulen ...)
En ... de officiële prijsuitreiking van de kwis MET Carlos en een kartsessie erbij indien er genoeg kandidaten zijn. Zou doorgaan in de allerheiligen-vakantie... D.w.z. 1, 2, 3 of 4 november dus. We leven in een democratie dus laat maar weten wanneer je kan/niet kan. Ik moet er wel bijzeggen dat ik morgen, zaterdag aan Carlos ga vragen wanneer HIJ kan en dat ik daar uiteraard vooral mee zal rekening houden... Een prijsuitreiking zonder prijzen is een beetje belachelijk eh...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
  #11  
Old 12-10-2001, 17:17
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Naar Essen ga ik zeker mee.
Maandag al eens direct verlof invullen se.
Voor de prijstuitrijking denk ik dat alle 4 de dagen mij wel uitkomen.
__________________

WWW.WERNER333.COM
  #12  
Old 12-10-2001, 17:55
RoBByNiO
Guest
 
Posts: n/a
welk soort racing is dat daar in essen??
  #13  
Old 12-10-2001, 19:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Talking

ben nog nooit in Essen geweest, wil dat weleens meemaken. Maar verlof............heb nu vrij, per 1-11 begin ik bij een nieuwe werkgever.....dus mijn bevestiging laat even op zicht wachten........

Allerheiligen vakantie, daar hebben we bij ons nog nooit van gehoord..............

__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #14  
Old 12-10-2001, 19:29
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Essen kan ik alleszins nie meegaan, wegens gene congé. In november gaat den 2den alleszins niet voor mij, maar ge moet nie naar mij kijken zenne, moest het nen anderen dag zijn dan ben ik ook nog nie zeker dat ik meega zenne.
  #15  
Old 12-10-2001, 23:12
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 838
Quote:
Zou doorgaan in de allerheiligen-vakantie... D.w.z. 1, 2, 3 of 4 november dus.
Moeilijk ) 1 november is voorbehouden voor de overledene in familie en vriendenkring, 2 november is het training op Zolder voor de Race Promotion Night (nieuw), op 3 november is er de Race Promotion Night zelf en op 4 november wordt het tijd om eens de Media Planet op de Expo in Brussel te bezoeken. DUS HET WORDT MOEILIJK !!!!.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.