|
#1
|
||||
|
||||
bandenoorlog rules
Quote:
airco
__________________
|
#2
|
|||
|
|||
eigenlijk wel ja!
maar dat Montoya zegt dat MS altijd voordeel heeft is wel niet zo he. Op de snelle circuits hebben we gezien dat de Michelins ronde na ronde beter werden en geen enkele wagen hen kon volgen! Voorbeeld san marino toen Ralf won! |
#3
|
||||
|
||||
bwa ja,
het ene circuit is Bridgestone beter (zoals japan) en andere circuit's worden ze afgetroefd door de concurrent!! das nu eenmaal 1 vd karakteristieken van nen bandenoorlog!! Besluiten trekken kan je bijna niet!! airco
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Dus zie ik niet in wat de snelle circuits en San Marino hier mee te maken hebben... |
#5
|
||||
|
||||
heel juist sennake,
Ik herinner me anderzijds nog het probleem toen Goodyear en Bridgestone een banden oorlog voerde. Op een bepaald moment zei MS toen ook om (indien dat ging (midden seizoen)) onmiddelijk verder te gaan met Bridgestone en Goodyear te laten voor wat ze waren. Volgens mij is het een zwak excuus om uw falen (in dit geval ook MS - en met falen bedoel ik dan trager zijn dan uwe concurent-) op de banden te steken. Later toen er maar één bandenmerk was, toen bleek dat dat bandenmerk een bepaalde voorkeur zou hebben voor een team en dan waren er weer andere team's (jordan) daar die beweerden dat Bridgestone enkel banden ontwierp voor het chasis van Ferrari. |
#6
|
||||
|
||||
Daar ben ik dan ook weer mee akkoord. Maar het is wel een feit dat een blinde kan zien dat de Michelins in het begin van een race altijd moeite hebben om te presteren, en dat ze na een paar ronden serieuze vorderingen maken. Daar zal Michelin toch aan moeten werken zelle.
|
#7
|
|||
|
|||
gvd, sennake ge hebt gelijk ik had het verkeerd gelezen. sorry hiervoor !
bvandenoorlog kan alleen maar de f1 ten goede doen vind ik! |
#8
|
||||
|
||||
Wat mij eigenlijk opvalt is dat inderdaad blijkbaar niemand interesse heeft in de diepte van de groeven op de banden na een stint. Hoewel duidelijk een minimum groefdiepte is aangegeven in het reglement (ik weet niet meer hoeveel mm) zie je toch dikwijls volledige slicks van de wagens komen.
Dat hier nog geen protesten zijn uit voortgekomen. |
#9
|
||||
|
||||
bwa zowat alle teams doen het!! dusja, dan heeft protesteren nie veel zin he!!
airco
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Ook juist. Had ik nog niet aan gedacht.
|
#11
|
||||
|
||||
wie zonder zonden is werpe de eerste steen ............
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|