![]() |
|
|
||||
|
||||
ik rijd in croix!!
Hallo jongens,
Hier ben ik nog eens, dit weekend rijd ik voor de fun de laatste wedstrijd van het asaf-kampionschap mee, het kampioenschap waar het voor mij ooit allemaal begon, ik zal ploeg vormen met Pieter verpoort met de wagen van carla brax uit de belcar. Wij zullen proberen geen mal figuur te slaan, maar natuurlijk ken ik de wagen niet, dus hoop ik dat hij het uithoud, maar ik zal er wel op stampen!!!! JUllie zijn allemaal welkom op het circuit van croix en ternois in het noorden van frankrijk, je rijd daarvoor naar kortrijk , daar steek je de grens over en volg dan richting parijs juist voor de eerste paiage rijd je af richting arras, vanaf daar volg je constant richting st-pol en ternois tot je de afrit zie circuit automobile. om 11.30 starten de -2000 cc en wij starten om 15.00 uur . Het zijn wedstrijden van 3 uren. See you all in croix groetjes vinnie ![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
En ik zal van mijn hart een steen moeten maken, en ingaan op een uitnodiging van een firma die me een loge-plaats aangeboden heeft om naar Genk-Lommel te gaan zien...
Alhoewel ik niet echt een voetbalgek ben sla ik zo een "treatment" met alles erop en eraan toch niet rap af... Dus veel geluk Vinnie en Wilmai, ik lees maandag wel hoe jullie het er van af gebracht hebben eh :-) |
|
||||
|
||||
en ik zit hier in Kongo.... dus dat zal moelijk worden... lol
|
||||
|
||||
En ik ga eindelijk eens wat verder werken in mijn nieuw huis.
Anders geraak ik nooit verhuisd ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
... en geraken wij nooit op je "house-party"
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De 9 CD's van Led Zeppelin liggen al klaar.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Vinnie,
Succes in Croix, als jij dat hebt, hebben wij dat misschien ook want we zijn volop in de strijd voor de titel greetz wilmai www.corsa-racing.Be
|
||||
|
||||
Oei. We zijn hier percies serieus off-topic gegaan.
Sorry. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
go for it wilmia, volle gas!!!!!blik en verstand op oneindig!!!!
![]()
|
||||
|
||||
Dit kan toch niet waar zijn, een wedstrijd van de ASAF en de VAS tegelijkertijd...zo kan er nooit kruisbestuiving plaatsvinden............
Damn politics................ ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|