![]() |
|
|
||||
|
||||
wist u dat ...
ok, misschien ewa off-topic hier, mor kpost het toch maar
depaddock.eu bestaat met deze database (vorige crashed waardoor veel berichten verloren gingen) sinds 19 Juni. Dit zijn 120 dagen
vondek toch wel ff fun om te posten!! airco
|
||||
|
||||
van azo'n grote getallen gaat ne mens zich toch goe voelen eh
![]() Keep up the good work posters ![]()
|
||||
|
||||
En dan vergeet ge nog te vermelden dat er ook IRL een vriendenclub is onstaan dankzij de paddock.
|
|
|||
|
|||
graag gedaan
![]() ![]() ![]() ![]() 9500 amai waarvan bijna 1000 van sennake; das 1 op 9.5!!!! wel spijtig dat er een aantal leden zijn die geen posts hebben of nog geen 10, is dus niet echt een member he maar een eendagsvlieg ![]() ![]() Der zijn wel meer anmdere soort mensen heirgekomen vind ik! Keitof om te weten dat er Belcar-manne zitten en marshals! |
|
||||
|
||||
zijn belcar mannen dan een andere soort ? :-)
|
|||
|
|||
ja, ik bedoel: eerst was dit alleen eigenlijk over F1 voornamelijk en nu groeit het forum alleen maar he met andre autosporten he you know
![]() |
|
||||
|
||||
nee, maar vroeger waren we nogal gefocussed op F1!! terwijl ik van belcar niks wist!! Nu weetek nog nie veel zene, mor het gaat toch al beter!! we openen onze blik!!
airco
|
||||
|
||||
Quote:
En hopelijk ben je tevreden met hetgeen je ziet. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|