![]() |
|
|
||||
|
||||
Race Promotion Night
13 November wordt de laatste manche van de TC gereden te Zolder, Deze keer gaat het zoals elk jaar weer over een 10 uur durende race.
Komen er gast-wagens meedoen? Zoals vorige jaar Longin en nog een paar. Wat ik wel weet is dat Kelly Jamers met de AD Sport Porsche (nr47 in de Belcar tijdens Belcar Masters) komt rijden omdat de rode First Porsche per-total is. Het beloofd een spannende strijd aan de top te worden, vele teams kunnen nog kampioen worden. |
|
||||
|
||||
G&A Racing is normaal van de partij. Moet van eind jaren 90 geleden zijn dat we nog eens in de Touring Cup aan de start staan.
|
|
||||
|
||||
Met welke wagen? De zwarte van het winter kampioenschap?
|
|
||||
|
||||
Dat is de bedoeling ja. De andere auto's maken wat teveel lawaai
![]() |
|
||||
|
||||
Welke piloten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Er komt een mini uit de challenge meedoen! Echt goed voor de brandstof verkoper!
![]() |
|
||||
|
||||
Wij zullen er helaas niet bij zijn, budget: op is op, gaan wel proberen te starten in de sprinters cup.
|
||||
|
||||
Wij zijn terug van de partij na het plaatsen van een nieuwe motor, onze vorige werd opgeblazen in francorchamps door een van de piloten die zich misschakelde.
Voor zeker te zijn hebben wij ook maar een nieuwe versnellingsbak en differentieel gemonteerd. European Formula Racing : BMW 325 DTC ![]() |
|
||||
|
||||
piloot ni vervangen om echt zeker te zijn?
![]()
|
||||
|
||||
@raceboy
uiteraard, rekening moet nog vereffend worden |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
waarom bart, vertel meer
|
|
|||
|
|||
Rijd uwe derde piloot geen rally met een corsa of sla ik de bal gans mis? Voor de rest bedoel ik er niks mee.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|