![]() |
|
|
||||
|
||||
pareltjes uit de SCCA
In de US of A is alles altij Bigger and better. OF dat waar is laat ik in het midden maar het valt mij toch altijd op dat ze iedere keer wel enkele heel speciale wagens hebben rijden in de SCCA WC series. enkele voorbeelden:
![]() Ford Mustang ![]() Volvo S60 ![]() Pontiac GTO ![]() Mazda Protegé ![]() MErcedes C230
|
|||
|
|||
Zijn inderdaad mooie bommetjes.
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Niet helemaal vind ik.
|
|||
|
|||
Zijn inderdaad prachtige wagens.
Mvg |
|
||||
|
||||
k heb in mijn mappe ook nog enkele mooie fotos vooral van de cadillac 's hoho da zijn schoon machines..
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
foutje van de firma
![]()
|
|||
|
|||
Deze Pontiac GTO verschijnt volgend seizoen in de rivaliserende Gran-Am kampioenschap:
![]() ![]() Technische specificaties: http://www.speedarena.com/news/publi...cle_5292.shtml bron: www.speedarena.com Voor deze auto is maar 1 woord: PRACHTIG |
|
|||
|
|||
Prachtig is het minste wat je kan zeggen over deze wagen. De kleuren schakkering past er ook ongelooflijk goed bij.
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik heb het minder voor dat oranje maar de wagen is een echt pareltje. Ik ben echt verzot op die Amerikaanse GT's.
Die Pontiac GTO zou ik ook wel eens in een ander kleur willen zien... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Dit pareltje vond ik juist nog op internet toen ik aan het zoeken was achter meer foto's van de Mustang uit het SCCA
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
hier ook nog meer foto's tijdens races
http://www.speedarena.com/gallery/ga...peed%20GT/2004 mijn favoriet is de cadillac.. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|