![]() |
|
|
||||
|
||||
1st ERAN DRIFTCHALLENGE 3 december
De mensen die wensen deel te nemen aan de eerste ERAN DRIFTCHALLENGE kunnen zich in deze tread aanmelden. Administratie en betaling gebeurt gewoon d dag zelf in de Wheels vanaf 12u. Om 14 u beginnen we dan met rondjes rijden en de eerste linkse is dan de arena waar het moet gebeuren.
Het is dus wel belangrijk dat er voldoende ruimte gelaten wordt tussen de wagens. Ook de gele vlag aan de eerste linkse dient perfect gerespecteerd te worden. Zie je de gele vlag wil dit zeggen dat je stapvoets door de bocht moet rijden. We gaan de takeljeep aan de eerste linkse zetten zodat als er een wagen in de grindbak terecht komt er meteen kan gehandeld worden. Verder nog melden dat deelname 45€ kost. Er zijn bekers voorzien voor de beste 3 en tevens voor de eerste voortrekker. Verder voorzien we ook enkele waardebonnen. De jury zal beginnen te oordelen vanaf 14u15, dit om iedereen een aanloopfase te gunnen. Om 14u55 worden de drifters van de baan gehaald en dan kan het vrij rijden om 15u beginnen. We gaan volgende week de jury samenstellen. Verder wens ik iedereen een aantal mooie slippertjes toe en moge de dwarste winnen ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal van de partij(y) zijn
![]() M545i |
|
||||
|
||||
Da de schoonste cadeau da ik ooit voor sinterklaas gekregen heb!
Dank u "eran" ![]() greetz aldretti
|
||||
|
||||
Mooi initiatief. Jammer dat ik er dit jaar niet meer bij kan zijn met de Corsa. Volgend jaar zal ik er zeker weer bij zijn en misschien heb ik tegen dan een leuke wagen gevonden om ook mee te komen driften
![]() |
|
|||
|
|||
Kan niet anders dan de handschoen opnemen !
Ben alvast begonnen met wat reklame op de onderkant van de auto te schilderen. |
|
||||
|
||||
ik ben er zeker bij. ik zal het woord verspreiden.
ik hoop nog wat rubber over te hebben op mijn banden, want ze zijn al redelijk kaal. reclame ga ik niet aan de onderkant zetten. 1 keer is genoeg en de afspraak is al gemaakt om hem te herstellen dank u eran Yves Last edited by rappe106; 08-11-2004 at 16:45. |
|
||||
|
||||
Ik doe mee
Ik ben ook van de partij. Niet om te driften (ik ben namelijk nog in driftopleiding
![]() ![]() ![]() Last edited by Trackfun; 08-11-2004 at 23:54. |
|
||||
|
||||
Eran
proficiat met jullie eerste driftchallenge ! hierbij schrijf ik me dan ook in toch enkele vraagjes : spuiten jullie de bocht nat bij goe weer ? is er een onderscheid tussen profs en eranners ? ///M-groeten Lammens Jo Last edited by M-jo; 08-11-2004 at 23:59. |
|
||||
|
||||
We gaan de baan niet nat maken voor deze eerste ker. Dit zou enkel kunnen indien we het laatste uur zouden driften maar dan is het donker. In de toekomst is het dan ook de bedoeling om dat tijdens de laatste uren te doen. Het probleem is dat als het droog is en meerdere vrije rijders gebruik maken van slicks, dat er dan een gevaarlijke situatie gecreeerd wordt.
Wat betreft onderscheid tussen eranners en profs : Jij bent eigenlijk al een prof als ik u regelmatig bezig zie ![]() We gaan kijken wie er zich aanmeld en als er meerdere rallywagens zijn (Opel Manta e.d.) dan wordt er een opsplitsing gemaakt. Maar bekijk deze keer vooral als een try-out. Voor volgend jaar gaan we deze formule bijwerken om zo tot een mooie competitie te komen.
|
||||
|
||||
juist ja . eranners op slicks in een nat gespoten
1ste linkse . da zou pas ne driftchallenge zijn . hi hi we kunnen dit evenement enkel laten slagen door DEEL TE NEMEN , beste eranners ! dus . . . wie meldt zich aan ? 1 M545i 2 rappe 106 3 M-jo 4 ? 5 ? See you in de 1ste Linkse . . . ! Last edited by M-jo; 10-11-2004 at 22:34. |
|
||||
|
||||
Aan de drifters en de rest,
remember this : Horspower is just like money, some is good, more is better and to much is just enough. Keep that in mind ![]() ![]() Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
dus eigenlijk kan je gewoon blijven je rondjes rijden tijdens de driftchallenge ???
|
|||
|
|||
Ik dacht van wel, alleen opletten in de eerste linkse
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Er zijn momenteel reeds ruim 20 deelnemers ingeschreven voor het driften. Dus zal het echte vrij rijden pas om 15u beginnen.
|
|