De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 17-12-2004, 19:04
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Gm Racing - Voorbereiding '05

Hello,
Omdat we een beetje werk gewoon zijn laten we jullie meegenieten (met nog te posten foto's door "selespeed") van de volledige ontmanteling van onze wagen..... dus we herbeginnen van nul !
Koetswerk is afgeschuurd tot blank metaal en onderkant, wielkasten, cockpit en motorcompartiment worden binnenkort gezandstraald.
Daarna wordt de kas gecontroleerd op scheuren en bijgelast waar nodig, ook gaan we nog wat overtollig materiaal verwijderen.
Dan gaat de kas naar de spuitcabine.
Daarna wordt de electrische bekabeling volledig hermaakt want we waren het "noorden" kwijt...... en dan maar hopen op een vlotte en verzorgde heropbouw, dit zal geen probleem zijn want "meganneke" heeft geen geheimen meer voor ons.
SELESPEED zal spoedig enkele foto's plaatsen op deze thread want ik kan da nie zo goe.
Doei
Luc
GM RACING
Old 17-12-2004, 19:54
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

En hier zijn dan de beloofde foto's:

Last edited by Selespeed; 14-01-2005 at 20:21.
Old 19-12-2004, 15:26
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

even een vraagje: als jullie er nu zoveel tijd insteken om de auto op en top te maken, waarom blijven jullie er dan niet nog even mee rijden? ik vermoed dat de wagen toch sneller zal worden op deze manier, en aangezien jullie toch redelijk goed meekonden met de rest (wanneer de wagen perfect reed uiteraard) lijkt het me onlogisch om er nu nog zoveel werk in te steken en er nog maar één jaar mee te rijden, niet?
Tenzij er natuurlijk andere factoren in het spel zijn hé
Old 21-12-2004, 13:40
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie

Snap het niet goed,toen ik zaterdag voor de laatste maal dit jaar, ging werken aan de wagen heeft Luc mij de foto's getoond die hij naar Selespeed stuurde en de kwaliteit was heel goed.En hier kan je er niks van zien.....raar.

Mvg,Speedy.
Old 21-12-2004, 23:17
Johan Lambregs's Avatar
Johan Lambregs Johan Lambregs is offline
De Paddock Rookie

Hallo Gm racing,

Leuk om te zien hoe jullie werken aan de opbouw van de wagen Hou ons op de hoogte zou ik zegen.

Groetjes JOHAN
Old 22-12-2004, 12:28
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Ziet er op het moment geen racewagen meer uit. Maar daar gaat snel verandering in komen denk ik. Veel succes jongens.
Old 23-12-2004, 19:30
Selespeed's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Speedy
Snap het niet goed,toen ik zaterdag voor de laatste maal dit jaar, ging werken aan de wagen heeft Luc mij de foto's getoond die hij naar Selespeed stuurde en de kwaliteit was heel goed.En hier kan je er niks van zien.....raar.

Mvg,Speedy.
Foto's zijn nochthans duidelijk bij mij hoor

Natuurlijk hebben we de kwaliteit wat moeten naar beneden halen, de foto's moeten nog een beetje vriendelijk blijven voor de mensen zonder ADSL of Telenet ook
Het doet niemand goed hier 4 foto's van enkele Mb op te gooien, ik denk dat de meeste mensen ook met deze foto's goed zien waarover het gaat.
Old 24-12-2004, 13:19
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie

Ondertussen op een andere pc gekeken,en inderdaad,ze zijn duidelijk,blijkbaar was er een probleem met de pc-instellingen.Mijn excuses.

Mvg,Speedy.
Old 24-12-2004, 14:14
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

scherm misschien is calibreren :-)

hier moet je alle verschillende grijstinten kunne zien, met een duidelijke overgang :-)
Old 03-01-2005, 19:06
De Paddock Regular

Hello Johan Lambregs,
Ja, waarom al dat werk?
De kas was op verschillende plaatsen aan laswerk toe..... scheurtjes enz... Wegens de vele transformaties moest er het één en ander verwijderd worden van overtollig materiaal.
Kortom de wagen oogde niet meer fris.
De electriciteit moest dringend onder handen genomen worden want niemands geraakte er nog uit wijs, dit als resultaat van 3 opeenvolgende tuners welke hun stempel erop gedrukt hebben..... alleen aan nutteloze bedrading winnen we naar schatting 1 kg.
Dit moet helaas normaal gezien gebeuren aan elke racewagen na pakweg 2 seizoenen, de kas takeld zienderogen af en dan ga je je vragen stellen waarom de vroegere rondetijden niet meer mogelijk zijn, het ligt helaas in deze details.
Doei
Luc
GM RACING

PS: Vanwege gans het team wensen wij langs deze weg alle racertjes en racefanaten een gelukkig en plezierig 2005 !!
Old 03-01-2005, 19:15
De Paddock Regular

Euh.... antwoord was voor Maarten bedoeld....
En ja principieel rijden we nog 2005 in de TC, maar wie weet, indien de resultaten super worden krijgen we terug de moed erin en gaan we toch verder, alles hangt ook een beetje af van de "spirit" van ons technisch team....want zonder die mensen geen race !
De wagen verkopen doe ik niet want ik krijg er nooit de réele waarde van terug... dus houden maar en er af en toe een sprintkoerske mee rijden (misschien Sprinters Cup??) ideale wagen ervoor !!!
(is altijd snel 1 ste uur )
Luc
GM RACING
Old 14-01-2005, 20:20
Selespeed's Avatar
De Paddock Regular

Een kleine update met de voorlopige stand van zaken:

Old 25-01-2005, 18:54
De Paddock Regular

Voila,sé.. racertje zit in grondverf en de cockpit, motorcompartiment, onderkant en wielkassen zijn reeds in 't geel gespoten.
Morgen (woensdag 26/01) wordt de zwarte buitenkleur gespoten zodoende kunnen we zaterdag 29/01 volle gaaaaz beginnen aan een verzorgde opbouw.
Selespeed zal maandag of dinsdag enkele foto's posten van het spuitwerk en daarna volgen er stapsgewijs enkele opbouwfoto's op deze treath.
We zullen het mooi tijdig halen, enkel de nieuwe electrische leidingen zullen wat extra tijd in beslag nemen, maar dat komt in orde dank zij Patrick....
Doei
Luc
GM RACING
Old 26-01-2005, 15:23
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Véél succes Luc, ook voor het ganse team.
Old 26-01-2005, 18:55
De Paddock Regular

Thanks Iceman, ik wens jullie ook hetzelfde
Luc
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules