![]() |
|
|
||||
|
||||
Opkoop van Prost: De feiten en de komende rechtzaken
Prost stond sinds het Failliet enkele weken terug in de uitverkoop. De rechtbank van Versailles moest waken over de Openbare verkoop.
Tijdens die verkoop zijn er 2 biedingen binnengekomen: - Paul Stoddart met een bod dat volgens hemzelf ergens tussen de 30 en de 60 miljoen US$ zou gelegen hebben. - TWR met een bod van 2,5 miljoen euro. Hoewel het bod van TWR beduidend lager is dan dat van Stoddart zou de rechtbank van Versailles nu toch verkocht hebben aan TWR via tussenpersoon Charles Nickerson (een Britse zakenman). De reactie van Stoddart: Dit is een schande, dit komt nog voor de GP van Maleisïe voor de rechtbank. bron: Agence France Presse
|
||||
|
||||
Voor zover ik prost nog een kans gaf om na het failliet aan de start te verschijnen worden de kansen door deze ontwikkelingen steeds maar kleiner.
Tom Walkinshaw mag dan wel zeggen dat de overblijfselen van Prost in Maleisïe aan de start komen (of toch ten laatste in Brazilïe). Echt geloofwaardig is dit niet. Prost heeft nog geen motoren, geen sponsors, geen piloten, geen teamstructuur meer. Hetgeen nog overblijft zijn een hoopje onderdelen, wat technische tekeningen en een startlicentie. Het lijkt onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk dat Tom Walkinshaw dit op 2 of 3 weken in orde krijgt. Zeker nu er eerst nog een rechtzaak blijft te komen die de boel ook nog een tijdje ophoudt. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sry zene, mor voor zover ik Walkinshaw nog niet de rotten appel van de F1 vond is hij nu zeker de rotten appel ![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Inderdaad.
Je koopt wat chassis' en onderdelen en de Concorde overeenkomst van het team (dit vind ik het opmerkelijkste) maar je koopt niet de naam, je hebt geen motoren, enz. Of vind Walkinshaw het ex-Prost chassis zoveel beter dan dat van zijn Arrows team? Effe rap kopen en dan inzetten onder de naam Arrows. ![]() |
|
||||
|
||||
3 miljoen euro is en blijft een koopje. Hij zal wel zorgen dat hij een monoquoque met 4 wielen op het circuit krijgt. Binnen dit en afzienbare tijd zal er wel een nieuwe constructeur geintresseerd zijn in de F1 waaraan hij dan zijn koopje van da hand kan doen voor veel geld. Ik kan me echter niet voorstellen dat phoenix ooit van de laatste plaats raakt zoals het er nu naar uitziet.
airco
![]() Last edited by airco; 02-03-2002 at 01:15. |
|
||||
|
||||
het blijft een smerig spelletje van onze Tommie..............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|