![]() |
|
|
||||
|
||||
ZTC race 2
De tweede race zit er weeral eens op.
Wat ik niet begreep was, dat ze die smarts de baan op lieten ![]() Echt een gevaar, snel gingen ze ook niet, ze stonden gewoonweg stil. Waarom was adsport er niet? grtz
|
|||
|
|||
welke rondetijden deden die Smarts?
|
|
|||
|
|||
De vlugste Smart draaide 2'18" of zoiets en de traagste 2'35", die van 2'18" rolde waarschijnlijk naar beneden van de sacramentsheuvel vandaar de vlugge ronde
![]() Doei Luc |
|
||||
|
||||
Heel traag alleszins.
Na 3 ronden werden ze al gedubbeld. K'denk dat dat al genoeg zegt. T'leek meer op een slalompiste voor de andere deelnemers. Denk dat er aan de baanposten meer blauw is gezwaaid dan iets anders. |
|
|||
|
|||
Ze reden niet alleen traag, er zijn er dan ook nog een paar van de baan gegaan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Waar kan ik de uitslag vinden ? Vooral T3 en het wedervaren van onze invallers Van Edom De Neef benieuwt mij (ik ben 16u15 in zolder doorgereden ) en de concullega's. Wat betreft die Smarts : die behoren tot de GDC en die zouden 7-8/10 in Spa ook meedoen : dan gaan er doden vallen . Langs de andere kant moest die Boxter met den Bachelor meegedaan hebben dan zou't wel eens gekunnen hebben dat die door de Smarts gepasseerd werd... dat zou een afgang geweest zijn . Ik zie graag uitbreiding van het veld maar dit is de oplossing niet evt. voor die Smarts een aparte Sprint of zo .
En hoe die GDC'ers het reglement interpreteren met tanken e.d. : ook daar wordt met vuur gespeeld maar laat men begaan ... |
|
||||
|
||||
Misschien beter laten meedoen in sprinters cup dan in touring cup. Niet dat ze daar ongevaarlijk zijn natuurlijk maar daar moeten ze tenminste geen tientallen keren voorbij gestoken worden.
|
|
||||
|
||||
Tja die Smarts............als ze over de rubberresten van de rest reden vielen ze al terug in de toeren. Toch een flinke bult voor die Smarts
![]() Maar de veiligheid van zo'n wagen? ![]() Is dat GDC nu het "ASAF-kampioenschap" waar sprake van was in de winter?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Inderdaad de GDC is het "asaf kampioenschap".Wel goed dat er daardoor wat meer wagens aan de start stonden. maja wat voor wagens, enfin bon ze rijden dit jaar nog één keer mee in francorchamps.
|
||||
|
||||
Als die Smartjes daar ook mee doen en die zijn juist de Raidillon boven...
|
|
||||
|
||||
Laat die Smartjes aub weg uit zowel Touring Cup als Sprinters Cup. Rijdende chicanes kunnen we wel missen als kiespijn denk ik. Als ze er dan toch mee willen racen, zet dan een eigen cup of kampioenschap op, zodat ze tenminste niet in de weg rijden.
Ik mag er niet aan denken wat er kan gebeuren als die meerijden op Francorchamps; levensgevaarlijk op de Radillon. Afgaand op de commentaren die ik vandaag gehoord heb in de boxen en op verschillende posten bij de baancommissarissen ben ik niet de enige die er zo over denkt. Meer deelnemers laten rijden akkoord, maar denk aub na over de veiligheid. Just my 2 cents ... |
|
|||
|
|||
Hey Raceshot,
Wat hoor ik daar ??? gaan die echt meedoen in Francorchamp ? heeeeelp !!!! Een petitie en vlug wat !! ongehoord !!! en ik meen het al ben ik soms van natuur uit een "humorist en zelfspotter" in bepaalde threads, ditmaal meen ik het. Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar al bij al was het toch weer een leuk dagje met de bewegende chicanes. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Zelf heb ik nu nog niet zo veel circuit ervaring. Maar als marchell kan ik toch al wel wat situaties inschatten en die smarts in francorchamps dat vind ik echt onverantwoord. Voor combes hebben die smarts misschien een snelheidverschil van 100km/u of meer met de koplopers. En als het daar dan fout loopt... Groetjes Johan Lambregs |
|
||||
|
||||
Quote:
Die Porsche met nummer 33 heeft ook wel niet geleerd om zyn auto aan de kant te zetten nadat de motor is opgeblazen? Die reed nog liever een halve toer verder, en dan ook nog op de ideale lyn!! Om vervolgens zyn auto aan de kant te zetten aan de Rea met een vlam uit zyn kont van minstens ne meter!!!! Last edited by ICEMAN; 24-04-2005 at 23:14. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|