De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
  #31  
Old 13-11-2005, 22:34
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Ik heb daar bijna 2u gestaan zelfs ! Ik had spijt dat 't die swift niet was waar ik mee stilstond : die had ik op m'n rug binnengedragen ! 1 voordeel ; ik ben serieus op m'n honger blijven zitten want ik wou onze voorsprong uitbouwen zodat we de 4e op meer dan 70% hadden gefietst en zo de punten ontnomen voor de 2e eindplek in T3 ten gunste van ons . Ik wil m'n laatste race wel nog iets laten zien en vermits ik dat nu niet kunnen doen heb komt er nog een vervolg...
Reply With Quote
  #32  
Old 14-11-2005, 10:42
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
@ Bugalfa
Ha, 't was jij (Peter) die daar stond met die ijspegels uit je neus en mondhoeken ?

@ chauffeur
Ja, (Dries) je slaat de nagel op de kop, sommige (!) (gast) piloten beseffen niet welke inspanningen bepaalde teams doen op alle vlakken om toch maar die eindmeet te halen en dan kom je volgende toeren tegen.... om kierewiet te worden !

Weet er iemand de exacte puntenverdeling .... als ik me niet vergis hebben we na 6 u 20 race toch punten behaald ??? dus dringend oproepje aan de "weters" ?
Reply With Quote
  #33  
Old 14-11-2005, 12:00
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Begijnendijk
Posts: 190
Potverdorie jammer Luc, na alle problemen begon het eindelijk toch eens te draaien, ik heb helaas ook maar een rondje kunnen doen, ander had ik toch nog eens aan de kant kunnen gaan om je door te laten, maar ok dat zat er niet in.

@ Peter, ken dat gevoel, ik heb zelfs zo goed als onder de auto gelegen, maar kreeg hem ni van de grond of ik had hem om mn rug genomen.

Volgend jaar een smartje
__________________
The fastest way from A to B is come and ride with me ;-)

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
  #34  
Old 14-11-2005, 12:29
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
@pudding1

Ook jammer voor jullie, maat... en zo dicht bij het einddoel !
Heb je verslag gelezen en moet wel "bibberig" geweest zijn om terug achterwaarts in het donker (!) de heuvel af te bollen !!!
Jullie team is héél sportief geweest in het doorlaten, zelf meegemaakt tijdens m'n shift en was een bedankingszwaaitje waard !
Tot later en maak er een snelle machiene van .... duw er een M3 motor in met aangepaste pont....moet nu toch (tamelijk) gemakkelijk te vinden zijn ?

Groeten
Luc
Reply With Quote
  #35  
Old 14-11-2005, 13:43
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Quote:
Originally Posted by GM RACING
@ Bugalfa
Ha, 't was jij (Peter) die daar stond met die ijspegels uit je neus en mondhoeken ?
Dat viel wel mee hoor, balaclava rond m'n nek gedaan en in de 156 was't nog warm...spijtig genoeg ook rond die Uniball en de Cardan die uit de bak was gesprongen(bak leeggelopen en sowieso geen aandrijving meer)
Weet er iemand de exacte puntenverdeling .... als ik me niet vergis hebben we na 6 u 20 race toch punten behaald ??? dus dringend oproepje aan de "weters" ?
Op www.raceresults.nu kan je alle tussenstanden, ook in de klasse vinden : doe gewoon na 3u en 6u 10 voor de 1e, 9 voor de 2e enz. ; na 10u 20 voor de 1e, 18 voor de 2e enz., Op site BVS vindt je de tussenstand na race 5 tel daarbij de punten van race 6 en klaar .
Reply With Quote
  #36  
Old 14-11-2005, 16:02
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
@ Bugalfa (Peter)
Dank voor info !

Peter, een tip voor in't vervolg om je rondeaantallen te verhogen, je neemt je transponder tussen je tanden en loopt stiekem rondjes op het circuit...
Juist oppassen voor de naknallen bij de micro's bij winderig gevoel

Allé, we zijn weer bezig met lullen... stooooop !

Groeten
Luc
Reply With Quote
  #37  
Old 14-11-2005, 20:36
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Quote:
Originally Posted by GM RACING
Ter titel van bevestiging : Tijdens m'n shift heb ik de Marcos defect zien geraken en de piloot (vader of zoon Samang?) is langer dan 40 minuten bij de wagen gebleven om deze te trachten terug op gang te brengen.... zo hoort het!
Dag Luc,
Spijtig voor jullie, want het ging goed hé. Wij hebben ook weer met de nodige pech te kampen gehad (poulie krukas gescheurd -> metaalmoeheid of steen erop gevlogen?)
Als ik moest lappen wat die piloot bij jullie lapte dan zou ik er ook niet goed van geweest zijn denk ik.
Bij ons was Peter Van Delm op dat ogenblik aan het rijden. Wij proberen in zo'n geval eerst heel duidelijk het probleem te omschrijven (communicatie of gsm). Dan wordt er bij het team beslist wie er naar de wagen gaat met welk materiaal. Wij dachten in eerste instantie dat een sensor stuk was. Peter had het nodige materiaal door de draad gekregen en was met de herstelling begonnen. Toen hij hiermee bezig was zag hij dat de poulie volledig naar de haaien was met de definitieve opgave tot gevolg. In totaal is hij ongeveer 50 minuten bij de wagen gebleven om hem te proberen te herstellen...
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #38  
Old 14-11-2005, 20:43
serge serge is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sint-Niklaas
Posts: 244
Mag er volgens het reglement materiaal door de draad gegeven worden ... ?
Reply With Quote
  #39  
Old 14-11-2005, 20:46
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Bah, zolang het geen krikken, rolbruggen, motoren en dergelijke zijn moet dat kunnen vind ik
Reply With Quote
  #40  
Old 14-11-2005, 21:11
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Quote:
Originally Posted by serge
Mag er volgens het reglement materiaal door de draad gegeven worden ... ?
Normaal nie denk ik...
Maar meestal wordt hierover niet moeilijk gedaan omdat in de meeste gevallen de race toch naar de botten is. Wij wisten dit ook wel maar we wilden toch proberen uit te rijden...
Als een deelnemer zich in een race benadeeld voelt als een andere deelnemer dit gedaan heeft, kan daar volgens mij klacht tegen neergelegd worden (strikt theoretisch, in praktijk gebeurt dit nooit)
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #41  
Old 14-11-2005, 21:17
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Potverdekke Serge had mij eens nen tracteur door den draad gegeven...
Reply With Quote
  #42  
Old 15-11-2005, 10:27
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
@ Bugalfa,
Of een reserve auto ???

@ Bart Van Samang,
Jullie hebben ook jullie dosis gehad dit seizoen, hé maat ?
Gans de wintertijd gebruiken om de wagen volledig na te zien en bepaalde onderdelen vervangen zonder pardon.... stuk of niet stuk.
Dit is de enige manier want jullie wagen is ook niet meer van de jongste denk ik.
2000 km rijden in race conditie is gelijk aan + 50.000 km voor een gewone baanwagen... dit is m'n persoonlijk theorietje. (denk maar aan de remplaketten welke er bij ons na 5 uur doorzaten !)

Enfin... vlug vergeten zou ik zeggen en op naar volgend seizoen ?

Groeten
Luc
Reply With Quote
  #43  
Old 15-11-2005, 20:23
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Prachtige verrassing bij het ontwikkelen van de foto's ...

Blijkbaar heeft één van de "Panic" brothers zonder dat ik 't wist mijn kodakske eens uitgeprobeerd.

Ik had het zelf niet eens in de gaten dat ik zelf op een van de foto's sta ...
Reply With Quote
  #44  
Old 15-11-2005, 21:56
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Quote:
Originally Posted by GM RACING
@ Bart Van Samang,
Jullie hebben ook jullie dosis gehad dit seizoen, hé maat ?
Gans de wintertijd gebruiken om de wagen volledig na te zien en bepaalde onderdelen vervangen zonder pardon.... stuk of niet stuk.
Dit is de enige manier want jullie wagen is ook niet meer van de jongste denk ik.
2000 km rijden in race conditie is gelijk aan + 50.000 km voor een gewone baanwagen... dit is m'n persoonlijk theorietje. (denk maar aan de remplaketten welke er bij ons na 5 uur doorzaten !)

Enfin... vlug vergeten zou ik zeggen en op naar volgend seizoen ?
Yes, we hebben dit jaar al veel pech gehad. Ik weet nie hoe het komt maar desondanks blijf ik er toch in geloven...
We zullen zien wat volgend jaar brengt, dat zal enkel van de centen afhangen...!
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #45  
Old 16-11-2005, 10:25
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
@ Pat,
Surpriiiiise !! je staat op't plaatje !
Als je nog zin hebt in croque monsieurs kom maar af hé, nu nog ongeveer 35 stuks van de 65, dank zij ingeschreven sponsors, bezoekers die niet afgekomen zijn... nu mag ik alle dagen croque's eten van Louisette, soms smijt ze d'er een eitje bij voor de verandering of een schelleke ananas.... wordt dan croque Hawai

@ Bart van Samang
Natuurlijk moet je erin blijven geloven... kijk naar ons uit "welk dal" wij gekropen zijn... resultaten komen dan vanzelf.
Misschien tot ziens, maat
Luc
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.