![]() |
|
|
|||
|
|||
Volgens AMS zal Skoda niet als fabrieksteam deelnemen aan WRC
![]() Enkel het prive Red Bull team zal deelnemen aan 10 van de 16 rallies. Andreas Aigner zou 1 van de zitjes krijgen. Marcus Fahrner, een Duitse S1600 deelnemer, werd (financieel) te licht bevonden.
|
|
|||
|
|||
Allemaal geruchten natuurlijk
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Het gokwerk voor de rijder met "internationale ervaring" kan beginnen ![]()
![]() Last edited by gwyllion; 10-12-2005 at 20:00. |
|
||||
|
||||
Even proberen de gesprekken bij elkaar te houden.
![]() Quote:
![]() Last edited by Guido; 14-12-2005 at 13:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() In Zweden doet Ekstrom zijn intrede. Dat was mijn wild card ![]() bron: wrc.com |
|
|||
|
|||
Quote:
Duval moet spijtig genoeg op zoek naar een nieuwe co aangezien Sven Smeets voor jobzekerheid kiest (binnen Citroen Sport) ![]() meer info op pitstop.tv: WRC - Duval dicht bij budget voor beperkt WK-programma WRC - Sven Smeets gaat aan de slag bij Citroën Sport |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het Red Bull Skoda team heeft vandaag een persconferentie gedaan de livery van de wagen voorgesteld.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Peter Baert geeft de leiding van het Red Bull Skoda team de hint om Fast Freddy eens op te bellen voor de onverharde proeven
![]() ![]() WRC - Freddy Loix naar Red Bull Skoda? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Galli is blijkbaar op sollicitatie geweest bij het Red Bull Skoda team. Ik denk dat hij wel veel kans maakt, vooral met zijn mooie prestatie in Zweden.
|
|
|||
|
|||
Nu wordt Warmbold als mogelijke kandidaat voor het gravel zitje bij Red Bull Skoda genoemd.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Rovanpera wil niet meer met de Skoda rijden tenzij er ernstige ontwikkelingen gebeuren. Ik vind zijn uitleg redelijk raar aangezien Duval de laatste onverharde rallies toch redelijk snel onderweg was.
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|