De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-09-2008, 21:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
26.000 man nog maar? Daar vul je nog geen 24u van Zolder mee volgens SRO Belgium
Wel 26.000 fundamentalisten Gaan we in mars naar Parijs?

Mijn bijdrage is nr. 25914
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 09-09-2008, 21:53
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Gewoon geen F1 meer kijken. Ik geef toe het kost wat moeite (zogenaamde afkickverschijnselen ) maar na 2 a 3 seizoenen mis je het niet meer. Als overal ter wereld de kijkcijfers instorten dan gaan Ecclestone/Mosley/FIA/F1 teams/fabrikanten wel achter hun oren krabben en eindelijk de sport weer kijkwaardig maken.
Reply With Quote
Old 09-09-2008, 22:12
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

26831, we gaan erop vooruit :d
Reply With Quote
Old 10-09-2008, 08:43
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

30.113 ....and still rising !
Reply With Quote
Old 10-09-2008, 08:46
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Ps: Lauda is er weer als de kippen bij om zijn mening te geven. Hoe een kenner hij is, hebben we gezien tijdens z'n periode als teambaas bij Jaguar F1
Een man die wel drie keer wereldkampioen is geweest, waarvan tweemaal voor ... Ferrari !

Last edited by Baron; 10-09-2008 at 08:48.
Reply With Quote
Old 10-09-2008, 11:43
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Ps: Lauda is er weer als de kippen bij om zijn mening te geven. Hoe een kenner hij is, hebben we gezien tijdens z'n periode als teambaas bij Jaguar F1
alsof dat ook maar iets wil zeggen. alsof jij, die dan toch duidelijk een betere F1-kenner bent, wél een F1-team kan oprichten en vlot naar de successen leiden
Old 10-09-2008, 12:05
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Als het effe kan, graag terug on topic
Reply With Quote
Old 10-09-2008, 17:25
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
alsof dat ook maar iets wil zeggen. alsof jij, die dan toch duidelijk een betere F1-kenner bent, wél een F1-team kan oprichten en vlot naar de successen leiden
Wat heeft dat er nu in godsnaam mee te maken? Lauda staat altijd direct klaar om zijn gal luid te spuien over anderen.
Dat hoor je bvb een Prost niet doen.
Reply With Quote
Old 11-09-2008, 00:10
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik heb de petitie ook getekend.
Ik was het zeker in't begin totaal niet eens met de straf voor Hamilton, maar kmoet toegeven dat de actie wel op het randje was.
Hij liet Kimi wel een beetje laat terug door, met geen al te groot snelheidsverschil, maar volgens mij eerder om vlak achter hem La Source in te duiken om hem daarna richting Les Combes te gaan inhalen...
Maar aan La Source laat Kimi wel héél veel ruimte door helemaal links op de baan te rijden én nog eens vroeg te remmen.
Met nog maar 2 ronden te gaan is het dan toch logisch dat Hamilton zo'n kans gewoon neemt en Kimi terug voorbijsteekt...

En van acties in de ronden erna vind ik dat die van Nakajima ook wel gestraft mag worden, hij kon Hamilton en Raikkonen echt wel zien afkomen (als hij had gekeken), maar toch rijdt hij vlak voor hen de baan op, levensgevaarlijk.

Ik ben ook nooit fan geweest van al die asfalt uitloopstroken. Er moet toch echt wel iets gevonden worden op het afsnijden van zo'n bochten. Het 2e stukje van de busstop chicane, daar kan toch op zijn minst gemakkelijk (zonder veel gevaar) gras gelegd worden.
Maandag stond er in de krant nog een artikeltje waarin Massa als terechte winnaar werd genoemd. Moesten er gewoon zoals vroeger grindbakken liggen, dan waren Raikkonen én Hamilton volgens die auteur niet eens aan de finish geraakt, omdat ze in de laatste 3 ronden beiden meermaals langs de piste gereden hebben.

Enja weeral verlies gelopen door te lage ticketverkoop.
Maar 't is ook gewoon te merken dat het niet meer zo druk is als zovele jaren geleden. 's Avonds op de campings en in't centrum van Francorchamps is het ook gewoon héél rustig. 2 dagen voor 11u in mijn tent, dat zou toch niet mogen. Begin 2000 was het echt nog wel vollenbak 's avonds op straat, en meerdere feesttenten met muziek enzo.
Maarja in die tijden reden Schumacher én Verstappen nog mee. En dat waren toch wel 2 piloten die (zeker naar Spa) heel wat extra supporters naar het circuit lokten.
Dit jaar vond ik dat er opvallend veel Polen op de campings waren.

Volgend jaar willen ze dus meer tickets verkopen, door een andere datum (daar zou het allemaal aan liggen: geen vakantie meer, en net na die vakantie het geld op bij velen, en meer kans op slecht weer (al is dat wel goed voor de race!)).
Maar op de formulieren die ze afgelopen weekend ronddeelden, stond dat de GP door zou gaan het laatste weekend van augustus. (Op de voorlopige kalender stond hij nog 2 weken later gepland, weer na Monza).
En nu vandaag in Het Nieuwsblad een artikeltje dat ze willen wisselen met Magny Cours, en dan de race in mei of juni laten doorgaan.
Maar dat proberen ze toch al jaren te veranderen, zie ik dus maar weinig slaagkans in.
Old 11-09-2008, 08:00
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Volgens McLaren hadden ze aan de stewards gevraagd of die een probleem hadden met Hamiltons manoeuvre, waarop die laatsten negatief zouden hebben geantwoord.
In het tegenovergestelde geval zouden ze, nog volgens McLaren, Hamilton wel gezegd hebben dat hij Raikkonen nog eens voorbij moest laten.

Vreemd toch.
Old 11-09-2008, 10:23
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Pat Symonds vindt ook dat Lewis niet in de fout is gegaan: http://www.autosport.com/news/report.php/id/70457
Reply With Quote
Old 11-09-2008, 11:50
Marc Marc is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Volgens McLaren hadden ze aan de stewards gevraagd of die een probleem hadden met Hamiltons manoeuvre, waarop die laatsten negatief zouden hebben geantwoord.
In het tegenovergestelde geval zouden ze, nog volgens McLaren, Hamilton wel gezegd hebben dat hij Raikkonen nog eens voorbij moest laten.

Vreemd toch.

Ik denk dat je hier race control en stewards aan het verwarren bent.
Reply With Quote
Old 11-09-2008, 19:00
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja, dat klopt.
Old 12-09-2008, 10:00
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

met zijn handelingen in Montreal heeft Hamilton het kampioenschap toch al vervalst... dus geen probleem dat ze hem wat zwaarder aanpakken...
Old 12-09-2008, 10:43
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Geef mij de jaren 70-80 maar terug.
Veel acties op het randje,zelfs erover, maar geen gezever over boetes en tijdstraffen, gewoon piloten met ballen aan hun lijf en geen gezwans nadien!!

Gezwans = Nederlands???
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules