![]() |
|
|
|||
|
|||
Naar mijn mening is, op het toestaan van jaarlijkse dure technische updates na, weinig mis met GT3.
Met het sprint format van GT1 is ook niks mis. GT racen hoeft niet perse endurance te zijn en dit jaar behoort wat betreft racen GT1 tot de positieve uitschieters. Echter naar mijn mening had SRO voor GT2 moeten kiezen, dus een FIA World GT Championship. Eventueel met een performance balancing systeem zodat b.v. Lamborghini en Aston Martin ook competatief zijn t.o.v. Porsche en Ferrari. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een Spa 24H zie ik eigenlijk niet zitten met enkel GT3's en GT4's (en/of GTN).
Zoals iedereen hier zegt, waarom een goed draaiend iets dat veel volk op de been brengt veranderen? De laatste keer dat ik naar de Spa 24H geweest ben was 2008 (moest werken in 2009 tijdens dat weekend) en het was zo tof om alle diverse klassen tesamen zien strijden voor de (klasse)overwinning. |
|
|||
|
|||
Goed nieuws :)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, zeer goed nieuws!!!
![]() |
|
||||
|
||||
Prachtig!!!
|
|
|||
|
|||
Meer over GT1 hier: http://sport.turbomagazine.be/news_N...naar_2011.html
Wat betreft de GT3 en Spa, wel de reacties hier lijken me wat kort door de bocht... - wie ziet er het verschil tussen een GT2 en GT3? - door enkel de GT3's te aanvaarden, vermijd je toestanden zoals dit seizoen met geruzie over verhoudingen tussen GT2, GT3 en LMS/VLN-wagens. De strijd is eerlijk en open, zonder politiek. - Er zijn 8 à 10 merken (20 à 25 wagens!) die kunnen winnen, met een open strijd. Is dat niet de basis van autosport? - Het wordt nog iets meer financieel haalbaar en mogelijk zal de strijd in GT4 ook leuk zijn, met financieel echt haalbare zitjes voor landgenoten. grtz |
|
||||
|
||||
8 à 10 merken?
![]() Ferrari, Porsche, Mercedes, Audi, BMW. En verder? Lotus? Nissan? Corvette? Aston Martin? Ford? Laten we hopen! ![]() |
|
|||
|
|||
Daar lijk je me wel een dik punt te hebben, want was het vorig jaar ook al geen 'koekenbak' met de Beemers?
|
|
|||
|
|||
eh? de Ford GT (twee seizoenen vooraan in Spa GT3, met winst in 2009, vergeten
![]() Overigens geef mij eens een jaar waarin er nog 6 à 7 merken voor de zege reden? 1923? Idd gezaag en geklaag over alleen al de banden, zonder al de rest Last edited by joost; 10-12-2010 at 18:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De vorige editie in Spa was toch een geslaagde. Daarvoor heb je de GT1's niet nodig.
De GT3's bieden trouwens voldoende spektakel, ik vind het een zeer mooie klasse. Wat ik vooral ga missen als de GT2's niet meer starten zijn de prachtige M3's, maar dan zijn er nog mensen die betwisten dat dit wel een echte GT is... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Spa 24H
Voor mij mag de editie 2011 een kopie worden van die van 2010, misschien met wat meer spanning tijdens de wedstrijd dan enkel en alleen maar op het einde. Variatie aan wagens en piloten was in mijn ogen zeer goed dit jaar. |
|
||||
|
||||
dat was dan ook geen GT3 maar een proefke van audi in GTN
|
|