![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij ligt Nieuwegein nog altijd in Nederland, of vergis ik mij
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Waarschijnlijk zijn eigen vol te eten aan souvlaki, kefteki met flinke klodders tzaziki. Koffie met baklava als restvulling. ![]()
|
||||
|
||||
Rhodos, Nieuwegein, who cares. Dit weekend was het in Mol te doen, bij onze vrienden van KMK.
Deze morgen regen, dus zo warm als vorig jaar zou het niet worden. Omstreeks 08.00 aangekomen, kwam even later Sennake me ter hulp bij het dekken van de tafels om alzo onze koffiekoeken deftig te kunnen opeten. Ook TvD, Big Attack, Loixrallyfan, Dominique, Eyckles en Rocknrolla kwamen ons gezelschap vervoegen. Ondertussen had Starmodel enkele Porsche-modellen afgeleverd om zo onze stand wat op te vrolijken. Bij deze moet ik nog even onze goede vriend Gery (Big Attack) bedanken omdat hij reserve-batterijen bij had voor zijn camera. En ik was mijne vergeten op te laden. Zodoende heb ik alsnog een paar fotookes kunnen maken. Ik moet ze straks of morgen nog uitsorteren en dan zal ik er enkele posten. Het gehele album zal te zien zijn op mijne smoelenboek. Nog enkele bekende gezichten waren oa Doc en Fred65 die ons een bezoekje brachten (en de rest van de beurs uiteraard) Op naar het wedstrijd gedeelte, Zowel Sennake (3x), Loixrallyfan (3x), Eyckles (2x), TvD (1x) en Nismo (ook 1x) vielen in de prijzen. ![]() Ik ga het aan de andere prijswinnaars laten om hun medailles te verkondigen, maar ik kan al wel meegeven dat TvD brons behaalde met zijn Audi Quattro (Tim was vroeger vertrokken, zodoende heb ik zijn prijs in ontvangst genomen) en ikzelf goud won met de Nissan 370Z in de categorie "streetcars" Ook Kevin, vriend van Eyckles en een vliegtuigbouwer, hield ons gezelschap. Hij viel overigens ook in prijzen met zijn model. ![]() Dat was wat mij betreft een kort verslag van de afgelopen beurs van KMK, die zoals we gewend zijn, uitstekend georganiseerd was. ![]() Ik bedank iedereen die aanwezig was en de nodige prentjes houden jullie nog te goed. ![]()
|
||||
|
||||
ben gisteren ook eens langsgeweest
het is intussen toch een traditionele afspraak geworden op m'n kalender voor het eerst was ook de jongste erbij vind dat er wel een leuke sfeer heerst en ik was opgetogen te merken dat er toch merkelijk meer burgervoertuigen waren als pakweg 2 à 3 jaar geleden wel jammer dat er geen demonstraties waren van rijdende tankjes ; had er m'n zoons wat voor warm gemaakt (of toch niet 's morgens ; heb ook geen stand van die mannen gezien) waarschijnlijk kom ik volgend jaar opnieuw af
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Gisteren op KMK 2 keer in de prijzen gevallen. 1 keer Zilver met de Ford Fiesta S2000 "Solberg" ![]() 1 keer brons met de Audi A4 DTM "Redbull" ![]() Ik ben weeral heel fier op mijn eigen en dat geeft me alleen maar de moed om het niveau nog te verhogen.
|
||||
|
||||
Dik verdiend, Lesley.
![]()
|
||||
|
||||
Goe gedaan Lesley, proficiat!!!
Ook nog ene dikke proficiat aan de andere prijswinnaars. Weer een leuke dag gehad op KMK. Twee leuke kits aan de haak geslagen en toffe babbels gehad. Er stond weer veel moois tentoongesteld en daar zal onze Johny weldra wat beeldmateriaal van plaatsen. s'Morgens werden we ontvangen met een lekkere koffiekoek, waarvoor dank, Guy, die vervolgens zijn langverwachte decals van me ontving. Buiten onze eigen groep, was ook Patrick daar met Leuven en hij is ook weer bezig aan een hele leuke wagen. Ook enkele maten op visite gehad, zoals Gery, Philip en Dagmar en zelfs iemand vanop het werk. Tof. En zoals steeds ook weer de nodige slappe humor achter de rug met Nicolas van Domino en Belkits. De dag werd voor mij wel op een hele mooie manier afgesloten. Ik mocht drie maal goud in ontvangst nemen voor mijn ingeschreven modellen. Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat enige fierheid hier toch wel op zijn plaats is. Hier komen ze: Ford Fiesta WRC - Van Loon - Wallonie 2012 - Belkits - 1/24 Ford Fiesta WRC - Ten Brinke - Omloop van Vlaanderen 2012 - Belkits - 1/24 Subaru Impreza WRC - Ferdi Biesheuvel - Sezoensrally 2012 - Tamiya - 1/24
|
||||
|
||||
Super gedaan maatje.
|
||||
|
||||
Proficiat maat, dat is welverdiend!
|
|
||||
|
||||
Nog even mijn trofeeën gefotografeerd en gepost voor wie er niet bij was:
|
|
||||
|
||||
Proficiat aan iedereen !
|
||||
|
||||
Allereerst een dikke proficiat aan alle winnaars!
![]() Voor mij was het de eerste keer dat ik deelnam aan een beurs en ik ben een fantastische ervaring rijker. Eerst dacht ik dat het een lange dag zou gaan worden.. Van 's morgens tot 's avonds op een beurs ronddwalen maar uiteindelijk kwam ik nog tijd te kort. Ben wel zeker een keer of 10 helemaal rond geweest en ik had er nog niet genoeg van. Het is zeer leuk om te zien als je eigen modellen op de foto worden gezet door anderen. Voor jullie allemaal oud nieuws maar aangezien dit voor mij de eerste keer was, kwam er toch een trots gevoel naar boven.. ![]() En ook al ben ik niet echt een fan van militaire modelbouw, zelfs daarop heb ik mijn ogen uitgekeken. Vooral die B2 bommenwerper op rails ![]() Maar goed, zoals gezegd ben ik een mooie ervaring rijker en ben ik zeker van plan dit nog vaker te gaan doen. Mooie modellen, aangenaam gezelschap en af en toe een pintje.. Meer moest dat niet zijn. Oja, een lege portemonnee nemen we er graag bij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukzak, gij hebt voor uw kart een gouden teloor gekregen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Super gedaan mannen.
![]() ![]() Jammer dat ik er niet bij kon zijn.... ![]()
|
|