![]() |
|
|
||||
|
||||
Justine is ook door, maar niet zonder moeite. Kwartfinale tegen Martinez moet zeker te doen zijn. Een halve finale van 1 van de Belgische speelsters zit er in, verder zal moeilijk worden denk ik, met nog onder meer die Amerikaanse koebeesten in het tornooi.
|
|
|||
|
|||
![]() Justin en paella ???? Martinez was een maatje te klein voor ons justineke. 6-1, 6-0 en de grasmat eraan geveegd hela hola hop justin in de halve finale straks ons kim nog en dan is weer heel België uit de bol misschien gaat er hier nog iemand gelijk krijgen ivm een belgische finale NU heeft justin toch wel een lekkere paella verdiend. ![]()
|
||||
|
||||
Alvast 1 koebeest eruit , en de andere is nog aan het kampen...
|
|
||||
|
||||
Nu dus ook 1 koebeest naar huis. Capriati tegen Henin. Wa gaat da geven? Ik hoop op een beter resultaat als Clijsters tegen Capriati. Een overwinning dus.
|
|
||||
|
||||
Daar gaat mijn hoop op een Belgische finale.
Dat ander blank amerikaans koebeest (één met streken) heeft onze Kim eruitgeknikkerd. ![]()
|
|||
|
|||
Ej wa, da Amerikaans beermens!!!
Vind ik ni echt grappig Maar het zat er ni echt in he, al vanaf het begin! We zullen binnen een jaar nog eens spreken, Madam Davenport! Dus alle hoop op Henin! Nooll |
|
||||
|
||||
Henin kan alvast bewijzen dat zij meer kans maakte tegen Capriati op de finale van Roland Garros...
|
|
||||
|
||||
Ik vind dage die 2 matchen ni me elkaar kunt vergelijken. Clijsters-Capriati was op nen totaal andere ondergrond dan Henin-Capriati. Maarja, ik denk da Henin ga winnen. Prono: 7-5 6-4. Henin in de finale tegen Davenport. Davenport wint Wimbledon voor de tweede keer in drie jaar.
|
|||
|
|||
![]()
Laten we toch eens allemaal realistisch worden.
Het succes en de opmars van beide Belgische Meisjes is bewonderenswaardig. Nu enkel nog bevestigen. Als we kijken wat er nog allemaal in de top tien rond huppelt en springt dan zijn dit toch allemaal meisjes (koebeesten, en andere speciale benamingen) die al enkele jaren aan de top meedraaien. En tevens zijn die dames met uitzondering van Hingis toch allemaal een stukje groter en sterker (het lijken bijna mannen). Maar toch geef ik ons Justin een kans omdat die Capriatie toch bijna dezelfde spelstijl heeft als dat klein waals meisje. Van één ding mogen we toch zeker zijn in tennis land kennen ze het kleine landje Belgie wel.
|
||||
|
||||
Ze mor zeker.
Amai, Clijsters heeft zwaar verloren. Ik was er bijna zeker van dat ze ging verliezen, maar zo hard. Maarja, nu hopen voor Henin dat ze de Finale haalt, wat toch ook moeilijk zal zijn.
|
||||
|
||||
Henin op 5 en Clijsters op 6. Bangelijk hé. Hoger dan 1 van de koebeesten. En vooral hoger dan Seles. Toch één van de betere.
|
||||
|
||||
Seles WAS 1 van de betere, vooraleer ze dat mes tussen haar ribben kreeg van een Steffi Graf supporter die ondertussen alweer vrij is gelaten.
|
||||
|
||||
JEJEJEJEJEJEJEJEJEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEe
ZALIGE partij tussen Henin en Capriati. planetinternet.nl verwoordt het prefect volgens mij : Quote:
|
|||
|
|||
wwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee
Belgie staat weer op de wereldkaart!! Prachtig gespeelt van justine!! echt kewl zaterdag final as nu nog opkan tege de kracht van williams... (en das echt een koebeest ![]() greetz yannick EN supporteren eh mensen!!! nor de final kijken ipv de tour! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|