![]() |
|
|
||||
|
||||
Als je jezelf "fast" noemt moeten wij er wel vlug bij zijn hé
![]() Je blijkt het alleszins snel begrepen te hebben en dat is gewoon fijn. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Alle respect voor de prestatie van Ralfke zele ... maar tis niet dat hij zijn Broerke nu van de troon aan het stoten is als beste Schumacher ..... Dan moet bij nog wel ff voortdoen
|
||||
|
||||
Williams was goed door goede michelins en, zoals Saelens zei, Frank Durney. En als het waar is wat Saelens zei, dat Durney enkel de gewichtsverdeling veranderde, dan was het erg bij Williams, ze werken me allemaal professionals en niemand denkt aan de gewichtsverdeling.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik bedoelde eerder gewoon dat de twee schumachers best wel snel konden zijn ![]() .........waarschijnlijk niet
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
't Is zoals Vigneron al zei : in zo'n geval reageert ge zoals bij het doven van het rode licht bij de start (of zelfs bij een verkeerslicht). Dan kijk je ook niet nog eens in je spiegels, de lichten doven en weg zijn ze zonder zich vragen te stellen. Ze gaan er van uit dat ze die persoon blindelings kunnen vertrouwen.
Vorig jaar of zo heeft er bij Ferrari zich toch ook een gelijkaardig incident voorgedaan ?
|
||||
|
||||
bij ferrari weet ik ni maar er gebeuren vaak nog zo van die dingen. o.a in de DTM de wagen reed al weg toen die "boor" voor de centrale moer vast te draaien er nog opzat.
Of laurent aiello reed weg toen ze nog aan het tanken waren. dus je ziet...zo'n ongelukje is snel gebeurd.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
'k Heb dus chance dat ik niet ben blijven doorkijken ![]() Leuke titel ![]()
|
||||
|
||||
ze zullen het dan vooral op de Franse regisseur bedoeld hebben.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|