De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-09-2001, 22:36
RoBByNiO
Guest

ik heb hetzelfde gevoel als TiBo
Reply With Quote
Old 15-09-2001, 23:10
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

hmmmzzzz

ik stel het eerder zo!! Een piloot weet welke gevaren hij loopt!! Die 10-duizend man die zoals iedere dag is gaan werken in het WTC, wisten van niks!! Die zijn gewoon laf afgemaakt!! Niet dat ik geen medeleven heb met Zanardi, maar de vergelijking zoals ze hier door enkelen gemaakt doet bij mij de haren toch wel rechtopstaan!!

airco
Old 16-09-2001, 09:17
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Toen Senna in '94 verongelukte was ik ook een tijdje van de kaart, maar ik vond wel een beetje troost, of kracht of hoe noem je dat, in het feit dat op hetzelfde moment iets van een totaal andere orde bezig was, wat zovele malen erger was: de genocide in Rwanda, waar ik ook van kapot was, maar wel iets minder toch.

Ik besefte dat de dood van Senna daarmee vergeleken en nuchter bekeken bijzonder klein bier was, ook al was hij dan een icoon en idool voor miljoenen. Bovendien moest ik toen volop aan m'n eindejaarsthesis werken en dat zorgde ook nog voor wat afleiding. Het is waar dat werk een goed middel is tegen verdriet. Dus tweedezitters, met de neus in de boeken !
Old 16-09-2001, 09:52
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !

Zanardi in Williamstijden, de wagen was fantantisch goed en kon zeker concurreren met het ontwerp van de McLaren en Ferrari. Maar die motor (Supertec) was verschrikkelijk. Ik denk trouwens dat Zanardi's beste positie ooit in F1 99 in Monza behaald is geweest. Vreemd eigenlijk dat de overgang Cart-->F1 toch nog altijd een grote kloof is. Villeneuve heeft volgens mij de grote chance gehad in een Williams '96 te belanden die superieur was. Met een beetje lef kon je dan al direct meestrijden voor de titel.

http://digilander.iol.it/alexzanardifan/Princ/frame.htm

Zanardi's onnoficiële website met mooi beeldmateriaal over z'n afgelopen carrière.

vreselijke foto van de crash:

Ik denk dat dit genoeg zegt....

Last edited by Finish; 16-09-2001 at 10:00.
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 11:27
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Wat een jaar
Voor zij die de crash nog niet gezien hebben: op de site van ESPN staat er een filmpje: http://espn.go.com/broadcast/video.html
Onvoorstelbaar dat hij dat overleeft heeft.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 11:28
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by airco
(...) de vergelijking zoals ze hier door enkelen gemaakt doet bij mij de haren toch wel rechtopstaan!!
Ik besef zelf zeer goed dat wat ik hier reeds geplaatst heb niet in overeenstemming is met wat anderen (zouden kunnen) denken.
Ik probeer dan ook steeds weer te geven dat het dan om mijn persoonlijke mening en/of gevoelens gaat.

Laat het ons daar bij houden en meevoelen met zowel de vele slachtoffers van de WTC aanslag als het ongeval van Zanardi.

Last edited by TiBo; 16-09-2001 at 11:30.
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 11:31
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Werner, ik klik op die site van jou ' add to reel' aan, maar ik krijg de melding dat ik dit niet heb gedaan ?
Old 16-09-2001, 11:34
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Klopt dude ! Foutje bij ESPN.

Probeer deze eens: http://rpm.espn.go.com/rpm/seriesIndex?series=cart (links in beeld)

Last edited by TiBo; 16-09-2001 at 11:36.
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 11:36
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Euh, bij mij werkte het toch
Probeer anders hier eens: http://rpm.espn.go.com/rpm/index
In de linkerkolom kan je zelfs een avi kiezen als je wil.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 11:49
RoBByNiO
Guest

werkt niet bij mij maar de foto die finish heeft geplaats zegt genoeg...
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 12:25
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
waarom zijn de monococks miet gelijkwaardig als die van in de F1???? als je ziet bij de crash van burti die monocock volledig in zelfde staat en je vergelijkt het met die van zanardi... dringend werk aan de winkel FIA!
Ik heb de crash live op tv gezien en dacht dat ie onmiddellijk dood was.

De stelling dat die monococks niet gelijkwaardig zijn aan de F1 is fout. Ze worden uit hetzelfde materiaal gemaakt. De vergelijking met de crash van Burti kan ook niet gemaakt worden omdat die impact geen hoek van 90 ° was, hetgeen bij Alex wel zo was.
Geloof me vrij : zo'n crash in de F1 zou hetzelfde resultaat hebben. Daarbij komt dat Burti al enigszins aan het vertragen was voor de impact. Zanardi komt gewoon de baan op geschoten terwijl Tagliani op volle racesnelheid zit ,ca. 320 kmh, en geen tijd had om te reageren.
Het risico bij CART is nu eenmaal groter omdat er op superspeedways gereden wordt waar zulke snelheden gehaald worden.
Ik zou het resultaat eens willen zien van een F1 die in Indy tegen de muur knalt. Ik vrees dat er niet veel van over zal blijven.
Voor alle duidelijkheid, die laatste zin, daar zit ik absoluut niet op te wachten .
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 12:32
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally posted by Werner333
Wat een jaar
Voor zij die de crash nog niet gezien hebben: op de site van ESPN staat er een filmpje: http://espn.go.com/broadcast/video.html
Neen dank je, hoeft voor mij niet.
Old 16-09-2001, 22:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

lees net op BBC Ceefax page 366, dat ze Zanardi in een "artificial coma" hebben gebracht..............als dat maar goed gaat
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 22:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik ben er totaal ondersteboven van, maar niet zo geschokt als dinsdag...
Wat niet betekent dat ik wie dan ook boven een ander plaats, maar ik denk niet dat me mij van wat dan ook kan beschuldigen als ik de dood van 10.000 onschuldige mensen erger vind dan het verminken van 1 onschuldig slachtoffer.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 16-09-2001, 23:21
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
lees net op BBC Ceefax page 366, dat ze Zanardi in een "artificial coma" hebben gebracht..............als dat maar goed gaat
Gebeurt wel vaker. Na het ongeval van Hakkinen in 1995 heeft men dat ook gedaan.
Als je na gaat dat Zanardi al op de baan delen van z'n been moet zijn kwijt geweest is het voor het lichaam beter om in een toestand van coma te vertoeven.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules