![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zien we volgend jaar advocaten in toga aan de pitmuur. Om de teams rechtsbijstand te geven in het kluwen van de nieuwe regels ![]() airco
|
||||
|
||||
en wat gebeurt er met de benzine die men tijdens de warm up verbruikt ?
|
||||
|
||||
zondagmorgen warm-up zou verdwijnen
|
||||
|
||||
wordt het raceprogramma nog slechter voor de bezoekers van de GP.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb toch ook al m'n bedenkingen bij de nieuwe regels hoor. Ik vind persoonlijk dat F1, toch gekenmerkt als de koningsklasse van de autosport, met al de nieuwe regeltjes toch een stukje van zijn statuut moet in binden. Persoonlijk vind ik dat jammer. Tot vorig jaar wist je gewoon dat er vrijdagmorgend FP's waren. Op vrijdagmiddag was er dan 1h practice of vroeger Qual. Op zaterdag wist je gewoon van 1 tot 2 is het Qual. Op zondag warm-up & om 14h race.
Dit systeem wordt nu al 10tallen jaren gehandeert en dat maakt F1 mede een autoriteit vind ik. Je wist gewoon als je zatermiddag je TV aanzette dat er F1 was. Door de hegemonie van Ferrari, de machtsdrang van Ecclestone, de druk van TV gaat gewoon de waarde van F1 achteruit. Welke F1 fan is er nu gebaat met een Superpole Syteem? ? Superpole is eerder een systeem voor een GT race maar toch niet voor de koningsklasse van de autosport. Ik heb F1 fans nooit horen klagen over de gang van zaken inzake trainingen, races,... Half jaren '90 ging alles toch gewoon zoals de dingen gingen. Oké we hadden wel 'ns een saaie race maar dat namen we er gewoon bij. Nu omdat we 1 uitermate slecht seizoen achter de rug hebben vind ik niet dat alles moet worden omgegooid juist om het voor TV intressant te maken. De mensen die meerdere malen een GP bezocht hebben weten ook wel dat hoe saai 'n race ook mag zijn. Op een GP weekend amuseer je je toch ongeacht een saaie race. Qualis maken ook deel uit van het weekend, je zag ze binnengaan, buitenkomen, crashes,.... en nu zie je elke wagen maar 2x passeren op zaterdagmiddag. Een echte schande ! ! !
|
||||
|
||||
Williams en Mclaren bijten van zich af:
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
De liefhebbers kunnen het hier helemaal lezen (tekst iets te lang om te posten...):
http://www.f1m.com/modules.php?op=mo...thread&tid=637 |
|
||||
|
||||
Ik wist wel dat Ron Dennis op iets aan't broeden was, het zou Ron niet zijn. Dat hij hierbij door Frank Williams wordt gesteund, kan de zaak alleen maar ten goede komen.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|