|
#1
|
|||
|
|||
Bentley
Volgens bepaalde bronnen zou Bentley in Le Mans gereden hebben met twee verschillende wagens. Zo zou het achterste gedeelte van beide wagens verschillend zijn en bovendien zouden ook de motoren niet identiek geweest zijn. Kan iemand dat eerste bevestigen met detailfoto's?
Joost |
#2
|
||||
|
||||
Re: Bentley
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Wat ik wel gehoord heb is dat één wagen schakelde aan het stuur terwijl de andere een gewone sequentiele hendel had. Verder geen details hieromtrend gezien
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
#5
|
|||
|
|||
Achteraan zie je duidelijk verschil, khad me al afgevraagd wat de bedoeling kon zijn...
|
#6
|
||||
|
||||
als ik me niet vergis 2 verschillende achtervleugels ... don't shoot me, maar dit is de link waar enkele foto's staan => http://www.kanaaltwee.be/forum/showt...5&pagenumber=4
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#8
|
||||
|
||||
misschien twee types uittesten welke efficienter is, op de gehele race gezien. Wat levert het beste resultaat op ... zoiets denk ik? Of de rijders van wagen nr X hebben liever wat meer downforce dan de rijders van wagen nr Y .... anders zie ik er ook geen reden voor
|
#9
|
||||
|
||||
Sju....tis me ook niet opgevallen, echter tis wel duidelijk te zien op de foto's die ikzelf gemaakt heb. Foto's zijn genomen tijdens de woensdag training.
Testen tijdens DE RACE van het jaar lijkt me stug........met een beetje pech is het de laatste race ooit van de Bentley. Enigste legitieme reden lijkt me rijders voorkeur.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
||||
|
||||
Hoog tijd om hier eens een "verlossende foto" te posten waarop je het verschil in één oogwenk kan zien dus :
En nog eentje van de winnaar, omdat ik het niet kon laten en we toch in de juiste thread zitten : Last edited by Sennake; 18-06-2003 at 22:10. |
#11
|
||||
|
||||
verschil is wel heel goed te zien ... welke wagen zou dan voordeel hebben met de spoiler?? 7 of 8 ??
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
maar had de 8 niet even met problemen te kampen?
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Quote:
N°7 : 29 stops en 28,44 minuten N°8 : 31 stops en 40,55 minuten Aan de finish bedroeg het verschil 2 ronden. Op de 12 minuten dat de 8 langer in de pits stond dan de 7 had hij 3,5 ronden kunnen rijden, dus kunnen we zelfs stellen dat de 8 sneller was dan de 7... was het niet van die 2 extra stops.
__________________
http://www.skylimitevents.com |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|